Myyjä räpelsi älypuhelintaan kun kysyin neuvoa, ei katsonut silmiin

Vierailija

Kahvilassa siis. Kysyin onko eräässä tuotteessa pähkinää. Vastaus oli "Emmä tiedä" kertaakaan ei katsonut päin. Sanoin että otan sitten jotain muuta ja valitsin toisenlaisen leivoksen. Kysyin saisinko sen mukaan jolloin antoi taittelemattoman rasian. Jouduin itse taittelemaan rasian kokoon ja nostamaan leivoksen sinne, myyjän tympeä naama tiukasti älypuhelimessa.

En taida asioida tuolla toiste. Olisi niin paljon hyväkäytöksisiäkin nuoria tuollaiseen hommaan!

Kommentit (6)

Vierailija

Joskus ihmettyttää että mistä nämä yrittäjät kaivaa nämä mörököllit tiskin taakse?!? Varmaan on joko oma lapsi tai jonku tuttavan lapsi. Jos ihan pystymetsästä valitsisivat, niin varmaan ottaisvat parempia.

Vierailija

Anna palautetta paikkaan.

Olen itse kaupassa töissä ja ymmärrän, että puhelimenkäyttö voi hämmentää asiakasta, meillä on kaupan puhelimena kännykkä. Välillä sillä soitetaan/tekstataan työntekijöille, tämä voi näyttää kuitenkin asiakkaalle yksityisasioiden hoidolta. Eli siis tekstataan vaikka, että voitko tulla aiemmin töihin tai tehdä vuoron xx.

Vierailija

Sait huonoa palvelua, mutta laske huviksesi vaikka yhden päivän aikana kuinka moni asiakas runkkaa puhelintaan omalla vuorollaan kaupan palvelutiskillä, kassalla tai kahvilassa sen sijaan, että on yhteydessä myyjään. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Anna palautetta paikkaan.

Olen itse kaupassa töissä ja ymmärrän, että puhelimenkäyttö voi hämmentää asiakasta, meillä on kaupan puhelimena kännykkä. Välillä sillä soitetaan/tekstataan työntekijöille, tämä voi näyttää kuitenkin asiakkaalle yksityisasioiden hoidolta. Eli siis tekstataan vaikka, että voitko tulla aiemmin töihin tai tehdä vuoron xx.

Ei se kyllä asiakkaalle kuulu onko se puhelin kaupan, myyjän vai jonkun toisen asiakkaan. Se pitää laittaa pois, kun palvellaan asiakasta. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat