Mies tykkää etten käytä meikkiä.

Vierailija

Mieheni kysyi yks ilta, et onko sulla nyt meikkiä, sanoin etei ole. Hän sanoi, että olen kauniimpi ilman meikkiä, ja ei tarvis aina olla pakkelit naamassa, on kuulemma ookoo jos joskus meikkaan. Kiitin ja jäin miettimään, että onko todella näin? Olen 40v, neljän lapsen äiti. Kotoa en poistu ilman meikkiä, mökillä olen naturelli. Joko meikkaustyyli on out tai mies puhuu totta. Olen nyt ollut ilman meikkiä mieheni toiveen mukaan.

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Minun mielestäni useimmat naiset ovat kauniimpia ilman meikkiä (tai hyvin pienellä, luonnollisella ehdotuksellaan). En tykkää yhtään siitä, että maalataan kulmakarvat ja silmät päähän.
Ja olen siis nainen itsekin.

Vierailija

Täysin subjektiivistahan tuo arviointi on.

Itse taasen en ole eläessäni nähnyt vielä naista, joka EI olisi meikillä kauniimpi.

Vierailija

Kyllä omasta mielestäni osaan meikata. Minulla on tummat kulmat ja ripset, joten kulmia en piirrä kasvoihini. Värivoide, puuteri, poskipuna, kajalkynää silmiin ja ripsari, minun mielestä ehostuksen puolelle menee. ...kuka tykkää mistäkin:-)

Vierailija

Naiset meikkaa ja laittautuu yleensä liikaa. Se näyttää vaan oudolta.

Meikki on ok jos sitä on vähän ja tavoite on näyttää terveeltä ei oudolta sirkuselleltä.

Hillitysti punaiset posket, tasainen iho ja peitetyt tummat silmänaluset parantavat kaikkien ulkonäköä, mutta mustelman mustat rinkulat silmien ympärillä tai liian paksu pakkeli ei.

Vierailija

Hmm. Itse näytän tavallaan paremmalta meikillä, mutta jptenkin freesimmältä ja kauniimmalta ilman. En osaa täysin selittää. Ja oon hyvä / lähes erinomainen meikkaamaan. Ehkä mies tykkää meikittömyyden intiimiydestä, itse oon ainakin meikittä ns. vapaalla , läheisten kanssa.

m

Äidit voisivat opettaa tyttäriään meikkaamaan tai koulussa voisi olla joillain tunneilla ammattimeikkaaja opettamassa siistin,kevyen perusmeikin tekoa.

käyn päivittäin syömässä paikallisella isolla absilla missä on paljon nuoria naisia töissä ja tuntuu että niillä on suuri vaihtuvuus ja iso osa niistä ei osaa meikata,ihan järkyttäviä sotamaalauksia näkee,varsinkin tuo kulmien piirtäminen,hui hitto.

Vierailija

Mä en tiedä mitään sen hauskempaa kuin miehet, jotka 1) eivät ole koskaan meikanneet, 2) eivät tiedä meikkaamisesta MITÄÄN nillittävät naisten meikkaamisesta :D :D

Hirveä myötähäpeä tulee kun lukee teidän valituksia...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä omasta mielestäni osaan meikata. Minulla on tummat kulmat ja ripset, joten kulmia en piirrä kasvoihini. Värivoide, puuteri, poskipuna, kajalkynää silmiin ja ripsari, minun mielestä ehostuksen puolelle menee. ...kuka tykkää mistäkin:-)

Ihana mummonimitys meikkivoiteesta - värivoide :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Äidit voisivat opettaa tyttäriään meikkaamaan tai koulussa voisi olla joillain tunneilla ammattimeikkaaja opettamassa siistin,kevyen perusmeikin tekoa.

käyn päivittäin syömässä paikallisella isolla absilla missä on paljon nuoria naisia töissä ja tuntuu että niillä on suuri vaihtuvuus ja iso osa niistä ei osaa meikata,ihan järkyttäviä sotamaalauksia näkee,varsinkin tuo kulmien piirtäminen,hui hitto.

Minä opetan mieluummin vaikka kalastamaan, pärjäämään luonnossa (erätaitoja) jne.

Meikkaaminen= yksi elämän turhimmista asioista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä opetan mieluummin vaikka kalastamaan, pärjäämään luonnossa (erätaitoja) jne.

Meikkaaminen= yksi elämän turhimmista asioista.

Meikkaaminen pelastaa elämän luonnostaan rumalle naiselle!! Turhasta kaukana.

Mä saan loistotason palvelua ihan arjessa jo miehiltä, se muutos kun kulkee meikittömänä on radikaali...

Samaten esim. parisuhteen etsiminen olisi ollut mahdotonta meikittä, sillä ei tän näköiseen kukaan mies jaksaisi edes tutustua. Eri juttu olla meikittä jo kun mies tuntee paremmin.

Vierailija

Ap:n mies on oikea helmi, hyväksyy naisena luonnollisena :) Tuollaiset ovat harvassa, yleensä miehet eivät pysty katsomaan naisia ilman sotamaalauksia, silikoneja ja hiustenpidennyksiä

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat