Mitä ongelmia odotettavissa jos kotiin tulee beagle?

Vierailija

Elikkäs vaimo haluaa koiran, ja nimenomaan beaglen. Mitä mahdollisuuksia, ongelmia tai haasteita tästä aiheutuu minulle, kodille, parisuhteelle, terveydelle ym?

Vaimolla on aiemmin ollut koira, minulla ei. Ollaan molemmat melko mukavuudenhaluisia. Kerrostaloasunto kaupungissa.

Kommentit (3)

Vierailija

Etköhän tuota pysty ihan aikuisena ihmisenä itse päättelemään mitä ongelmia tulee kun metsästyskoira tulee kerrostaloon perheeseen jossa on rotu päätetty muulla kuin järjellä ja jossa toinen ei ole asiasta edes kovin innoissaan. Kuulemme sinusta uudelleen parin vuoden kuluttua kun ihmettelet miksi koira ei olekaan yksinäisyyttä ja tekemisen puutetta rakastava sylilöllykkä ja sitten taas kerran kun ilmoitat netissä että annetaan koira muuttuneiden olosuhteiden tai allergian vuoksi. Toivotan onnea. Koiralle.

Vierailija

Eikö beagle ole metsästyskoira? Se tarvitsee paljon liikuntaa ja aktivointia. Ei taida olla kahden mukavuudenhaluisen kerrostaloasukin koira. Voiko vielä perua? Jos koiran haluatte (vaimo haluaa), kannattaa miettiä koira todella tarkkaan, ottaa huomioon elämäntyyli, asuinpaikka, mahdollisuudet ulkoiluttamiseen ja muuhun aktivointiin ja se oma luonne myös. Koiraa ei kannata valita kun jossain on nähnyt sellaisen söpöliinin.

Minusta kuulostatte kissaihmisiltä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat