Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiselle treffiseuraa Kuopiosta?

Vierailija

Miten löytää treffiseuraa? Olen kokeillut S24:n tarjonnan, josta valitettavasti löysin vain todella outoja miehiä. Yksi oli ihan ok, tavattiin kahvilassa, mutta kemiat ei kohdanneet. Ihmisten ilmoilla pyrin katsomaan ihmisiä silmiin ja olen valmis juttelemaan, mutta keskustelun syntyminen on hankalaa vieraiden ihmisten kesken. Taidan olla kuitenkin hieman ujo. Töissä on pelkästään naisia. Baareissa en haluaisi notkua. Miehet, joiden kanssa juttelen muutoin (ystävät, sukulaiset yms.) ovat ihmeissään miten kaunis, hoikka, pitkä, hymyilevä nainen ei huku treffipyyntöihin. Missä ne miehet sitten treffeille pyytävät? Ymmärrän, että ei miehet noin vain torilla tule töiden jälkeen ventovieraalle juttelemaan. Todennäköisesti etsimäni n. 30-40+ miehet ovat kotona perheineen. Edellinen suhteeni päättyi vasta muutama kk sitten, joten ei tässä vielä hätää. Mutta tulevaa ajatellen alkaa hieman mietityttämään..

Kommentit (14)

Vierailija

Oletko kokeillut Tinderiä? Siellä on oikeasti kivoja ja asiallisia miehiä, ainakin pääkaupunkiseudulla. Miksei siis Kuopiossakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut Tinderiä? Siellä on oikeasti kivoja ja asiallisia miehiä, ainakin pääkaupunkiseudulla. Miksei siis Kuopiossakin.

Työni puolesta en voi enkä halua laittaa kuvaani treffi-ilmoituksiin.
Ap

Vierailija

Jos nyt uskaltautuisin vaikka liikennevaloissa odotellessa tms. jollekin kivalle miehelle jotain sanomaan niin kertokaa miehet mitä kannattaisi sanoa. Olisitko ihan hämillään kun kaunis nainen sanoo hei vai lähtisi juttuun mukaan?
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Laita sellainen kuva, jossa kasvojasi ei erota. Vaikka joku harrastuskuva, jossa olet vähän kauempana kamerasta tms. Yleensä neuvotaan laittamaan kasvokuva, mutta jos laitat kuvaustekstiin, että työsi vuoksi et voi, niin uskon että se ymmärretään.

Ja kyllä minä tuota baareissa käyntiäkin suosittelen.

Kaikki verkot vaan veteen, nainen! :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Laita sellainen kuva, jossa kasvojasi ei erota. Vaikka joku harrastuskuva, jossa olet vähän kauempana kamerasta tms. Yleensä neuvotaan laittamaan kasvokuva, mutta jos laitat kuvaustekstiin, että työsi vuoksi et voi, niin uskon että se ymmärretään.

Ja kyllä minä tuota baareissa käyntiäkin suosittelen.

Kaikki verkot vaan veteen, nainen! :)

Ja vielä: vaikka laittaisit ilmoitukseesi kuvan kahvikupista tai perhosesta, niin tulet silti saamaan Tinderissä matcheja. Sitten vaan alat itse valkkaamaan kiinnostavia joukosta :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt uskaltautuisin vaikka liikennevaloissa odotellessa tms. jollekin kivalle miehelle jotain sanomaan niin kertokaa miehet mitä kannattaisi sanoa. Olisitko ihan hämillään kun kaunis nainen sanoo hei vai lähtisi juttuun mukaan?
Ap

Voisiko joku mies vastata tähän. Kiitos :)

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vastaa sinä ensin minulle kun minä olin ensimmäisenä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Mies 29v kirjoitti:

Minä voisin käydä kahveilla.

-Mies 29v + 1v-

Ei kiitos. Syynä kommenttisi toisessa ketjussa, jossa totesit: ''Valkoinen rotu on maailman valo.''
Ap

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Minä voisin käydä kahveilla.

-Mies 29v + 1v-

Ei kiitos. Syynä kommenttisi toisessa ketjussa, jossa totesit: ''Valkoinen rotu on maailman valo.''
Ap

Voisi se juttelu häkellyttää ja se kannattaisi tehdä sellaisessa tilanteessa, joka ei kiidä heti ohi. Itselläni ja miksei kaikilla muilla menee ainakin aikaa tunnustella mistä siinä on kysymys.

Ja ystävien ja sukulaisten kommentit kauneudesta eivät ole ihan objektiivisimmasta päästä, mutta onhan kauneus myös katsojan silmässä.

-Mies 29v + 1v-

M50

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itse suhtautuisin epäluuloisesti kaikenlaisiin naisen lähestymisyrityksiin mutta joku muu voisi kiinnostua jos esimerkiksi tiedustelet jonkin viraston, nähtävyyden tai ostoskeskuksen sijaintia ja vastauksen saatuasi kyselisit vielä vähän lisää... Siitä voisi syntyäkin jotain.

Vierailija

Minä löysin Kuopiosta todellisen herrasmiehen ja oli muuten suomi24.. Harrastaa lentämistä ja todellinen symppis.. 

Ja oli siellä muitakin.. Eli on siellä, kun vain malttaa nähdä vaivaa, eikä kaadu ensimmäiseen viestiin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat