Apua! Olen ihastunut kaverini isään

Vierailija

Olen 18v tyttö. Olen ollut paljon tekemisissä sekä kaverini että hänen isänsä ja myös muun perheen kanssa. En muista mistä tämä alkoi, mutta aika kauan olen jo tuntenut hänen isäänsä kohtaan jotakin. Hän on arviolta 40-vuotias tai vähän yli. Tuntuu sairaalta nähdä tuollaisessa vanhassa äijässä jotain, kun itse olen niin nuori ja oman ikäistäkin seuraa varmasti löytyisi. Toivon että tämä on normaalia.

No nyt kuitenkin itse asiaan. Minusta tuntuu, että hän katsoo mua aivan erityisen intensiivisesti kun juttelemme, ja joskus myös ihan muuten vaan. Hän myös puhuu joskus (tahattomasti?) jotain vähän vihjailevaa jne, mutta voi toki olla, että se on vaan hänen tapansa, eikä hän edes tajua sitä itse. Hän on varattu ja hänen suhteensa vaikuttaa onnelliselta. Hänellä ei mielestäni ole mitään syytä edes katsella ketään muita kuin omaa vaimoaan.

Aiemmin on ollut lähinnä kivaa piristystä nähdä tätä henkilöä ja jutella hänen kanssaan jotain, mutta nyt alkaa tuntua siltä, etten voi elää ilman häntä. En osaa enää ajatella ketään muuta. Sattuu niin paljon joka hetki kun tajuan aina uudestaan, ettei meillä koskaan tule olemaan tulevaisuutta. En silti aio ikinä tehdä tän asian eteen mitään. Se olisi ehdottoman viimeinen tekoni. En halua rikkoa heidän perhettään enkä välejä heihin ja kaveriini.

En vaan ymmärrä miten joku voi aiheuttaa minussa tällaisia tunteita. Pelkään että joku huomaa, vaikka olenkin hyvä näyttelemään ettei mitään tunteita ole. Pelkään myös, että jotenkin kerron jollekin vahingossa. En oikein tiedä itsekään mikä tässä on ongelmana, mutta tämä tilanne tuntuu vain niin oudolta.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

KAIKKI mihet ovat kiinnostuneita parikymppisistä pimatsuista, vaikka olisivat itse kuinka onnellisessa suhteessa.

t.mies

Eläpä yleistä! Mun mies vaihtoi 20 v pimantsunsa tälläseen 30 v mammaan ;) siitä nyt 8v.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

KAIKKI mihet ovat kiinnostuneita parikymppisistä pimatsuista, vaikka olisivat itse kuinka onnellisessa suhteessa.

t.mies

varmaan itse isänä olisit onnellinen kun 20v tyttösi toisi 40-50v miehensä näytille?! Just! Mä kuolisin häpeästä, samoin tekisi mieheni!

Vierailija

MInäkin olin nuorna ihastunut useinkin itseäni vanhempiin miehiin, koska he vaikuttivat todellakin paljon kypsemmiltä kuin ikäiseni nuoret miehet. Olin kuitenkin sen verran fiksu, että ymmärsin sen olevan normaalia kypsyyden kaipuuta ja jätin jutut haaveilemiseen. Koskaan ei ihastukseni kohde kuitenkaan ollut kaverini isä. 

Jos tuo mies sinuun  ryhtyisi niin ei osoittaisi kyllä mitään sellaista arvokasta kypsyyden merkkiä, jota arvostin.  

Saat haaveilla ja olla ihastunut, mutta älä toteuta mitään. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.mies

varmaan itse isänä olisit onnellinen kun 20v tyttösi toisi 40-50v miehensä näytille?! Just! Mä kuolisin häpeästä, samoin tekisi mieheni!

Entäs jos se mies olis rikas tai kuuluisa? Eikös julkkiksilla kuulu olla nuoret naiset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.mies

Entäs jos se mies olis rikas tai kuuluisa? Eikös julkkiksilla kuulu olla nuoret naiset.

no hyi! Ei ois asiaa kotiin minkään papan kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.mies

Ellei se mies oo vähintään Johnny Depp niin ei käy. Meille ei oo sillä miehellä asiaa.

Vierailija

Hyi mikä lumppu. Jos olisin kaverisi, nauraisin sut pihalle ja heivaisin sut vittuun meidän elämästä. Joo, varmasti katsoo sinua todella intensiivisesti, koska sinä olet niin erityinen ja varmasti haluaa sua, tottakai. Vittu olet naiivi.

Vierailija

Mä olin sun ikäisenäsi aivan kuolettavan ihastunut yhteen itseäni 12 v vanhempaan tuttavamieheen. Ikinä en yrittänyt mitään, eikä hän varmaan koskaan saanut selville ihastumistani (tai jos saikin, niin ei paljastanut sitä minulle mitenkään). Hän ei ollut naimisissa tai isä, mutta seurusteli oman ikäisensä naisen kanssa.

Suoraan sanottuna oma lemmenkipeyteni oli aika kamalaa ja tilanne alkoi helpottaa vasta kun muutin toiselle paikkakunnalle opiskelemaan, enkä enää nähnyt ihastustani niin usein. Haikailin hänen peräänsä silti vielä aika pitkään, mutta vähitellen tunteeni laimenivat ja jossain vaiheessa huomasin, että olin päässyt hänestä yli. Nyt en itse asiassa ole nähnyt häntä vuosikausiin enkä tarkkaan tiedä, mitä hänelle kuuluu. Eikä minun tarvitsekaan.

Neuvoni siis on, että älä edelleenkään tee mitään. Älä edes siinä tapauksessa, että hän yrittäisi jotain. Tuollaisesta suhteesta ei voi hyvää seurata. Nyt varmasti tuntuu raastavalta ja voi tuntua vielä pitkään, mutta ajan kanssa alkaa helpottamaan. Voit sitten myöhemmin katsoa taaksepäin ylpeästi ja onnitella itseäsi siitä, että pysyit lujana etkä osallistunut mitenkään kenenkään perheen hajottamiseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hyi mikä lumppu. Jos olisin kaverisi, nauraisin sut pihalle ja heivaisin sut vittuun meidän elämästä. Joo, varmasti katsoo sinua todella intensiivisesti, koska sinä olet niin erityinen ja varmasti haluaa sua, tottakai. Vittu olet naiivi.

älä nyt, ei pieni ihastuminen tytöstä lumppua tee. ja helposti miehen katseet voi oikeasti tarkottaa jotain, vaikea sanoa kun ei tiedetä tilannetta kunnolla eikä me voida olla todistamassa mitään, ap sen vain itse tietää. eri asia sitten onko kovin järkevää varattuna miehenä iskeä juuri ja juuri täysi ikäistä tyttöä mutta ei tässä nyt ketään kannata syytellä. ja on normaalia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älä nyt, ei pieni ihastuminen tytöstä lumppua tee. ja helposti miehen katseet voi oikeasti tarkottaa jotain, vaikea sanoa kun ei tiedetä tilannetta kunnolla eikä me voida olla todistamassa mitään, ap sen vain itse tietää. eri asia sitten onko kovin järkevää varattuna miehenä iskeä juuri ja juuri täysi ikäistä tyttöä mutta ei tässä nyt ketään kannata syytellä. ja on normaalia.

mun mielestä ole mitäännormaslia iskeä varattuja! Eli jos susta se on, oot Itekin lumppu/ pukki

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mun mielestä ole mitäännormaslia iskeä varattuja! Eli jos susta se on, oot Itekin lumppu/ pukki

Ap ei puhunut mitään iskemisestä, ainoastaan ihastumisesta. Ei tunteilleen mitään voi, mutta sille voi, miten toimii niiden pohjalta. Toistaiseksi on täysin perusteetonta sanoa ap:ta lumpuksi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat