Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKAMASUT*** loppuviikkoon...

09.02.2006 |

Wempulaaa!! Joko testasit?? Täällä eräs jännää sun puolestaaaa! :)

Miksiköhän tuosta aiemmasta pinosta oli poistettu viestejä vai oikutteleeko mun kone vaan??

ON: kp 26/24(?) ja ei yhtään mitään oiretta suuntaan tai toiseen. Huomenna aion testata aamukuspissasta ja jos on puhdas nega, niin sitten vaan toivon, että menkat alkas viikonloppuna...että pääsisi pian uuteen yritykseen :D

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puhdan nega ja samantien alko menkatkin! Että näin täällä. Nyt ottaa päähän rankasti, mut olishan se liian hyvin mennyt jos heti ekasta kierrosta km:n jälkeen ois natsannu!!! Nyt sitten vaan odottelemaan uutta mahdollisuutta. *Tahtoo vauvan* (=

Juveliks: toivottavasti se täti tule teillekin ! ++++++++

W kp1/25-

Vierailija
2/31 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, marraskuukin on ihana aika saada vauva, joten katseet sinne suuntaan sitten :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on koville ottaneet taas nämä piinapäivät etten ole muuta kuin seurannut teidän muiden piinailuja. Onnea kovasti kaikille plussanneille ja tsemppiä kaikille pudonneille, toivottavasti marrasjunaan mahtuu sitten joka iikka!

Oma tilanne muuttui sitten kuitenkin sinne hyvään suuntaan, eli plussan sain tänään aamulla ensin valvottuani lähes koko yön aamua odottaen :)

Laskettu aika taitaa olla 14.10 ja plussan sain kp 34/31-32

++++++++++ kaikille tarvitseville!!!!!!!!!!!

Vierailija
4/31 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä siis piinaillaan, viimeisen vuoden aikana kun tuo 33 päivääkin on ollut ihan tavallista. Ja mitään oireita ei ole suuntaan eikä toiseen. Valkovuoto on lisääntynyt, eli vois tarkoittaa menkkoja. Tosin tässä kierrossa oli mun mielestä valkovuotoa oikeastaan koko ajan.

Yleensä täti tulee aamuyöllä nukkuessa ja herättää vatsanväänteisiin jo kukonlaulun aikaan. Joten huomenna saa nähdä.

Vierailija
5/31 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA Ariel plussasta!! Ja tervetuloa odottajiin, taitaakin olla aika monta lokavauvan odottajaa tälle vuodelle, hajaantuneina eri pinoihin vain.

Wempulalle pahoittelut ja myötätunto-rutistus! OO

Itsellä kp 33/30 tai rv 4+4. Lauantaina teen uusintatestin, luulisi selkeän haamun liki viikossa vahvistuneen ;).

Vierailija
6/31 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi muitakin piinalijoita löytyy. Plussasäteitä kaikille. :)

Minulla menossa kp31/28-30. Maanantaina sen negan testasin ja jotenkin hirvittää, että täti on vain myöhässä. Samalla toivoen, että pikkukakkonen olisi jo matkassa. Vatsa on ollut kipeän tuntuinen ja viime päivät olen ollut varma, että sieltä se täti saapuu..

Esikoinen kuumeessa, itselläkin viluinen olo.. saattaa iskeä sama tauti ku tytöllä.

Vempulalle tsemppiä uuteen kiertoon!! :) Jospa sinne marraskuisiin.. saa nähdä minne sitä itse päätyy.. saisi edes täti tulla, jos on tullakseen, ni voisi aloittaa uudet yritykset. :)

Vierailija
7/31 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mukavaa odotusta!

Itse palloillen vilä täällä lokamasuissa kp 26/30-50... Mutta henkisesti jo marrasmasujen puolella:)))

Vierailija
8/31 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti yllätti tosiaan tulemalla keskellä päivää... jos nyt jotain positiivista yrittää keksiä, niin kierto oli päivän lyhyempi kuin aikoihin, nyt siis 32 pv. Yksi askel kohti normaalipituista kiertoa, jospa ne vielä tästä tasoittuisivat.

Minulla on siis sivuprojektina kilojen tiputtaminen, jos se vaikka saisi kierrot taas säännöllisiksi 28 pv pituisiksi.

Vähän tämä aina vetää mielen matalaksi, olisi se vaan niin mieluista saada sisarus meidän taaperolle...

Vierailija
9/31 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Himppu77:lle, simppu06:lle ja tipiselle onnitteluista! Olo on onnellinen ja hyvin epätodellinen, kai tämä nyt sitten on totta! Pakko varmaan varmistaa vielä muutaman päivä päästä uudella testillä :)

Kävinkin jo liittymässä lokamasuihin odotus-puolella, siellä sitten nähdään ainakin Himpun kanssa, ja tietty monien muiden.

Tipiselle ja simpulle vielä että älkäähän antako periksi. Niin kauan on toivoa .... :)

Vierailija
10/31 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein testin 26/28(tai jotain) ja sain negan. Olen rehellisesti sanottuna pettynyt. Olin " lukevinani" itsestäni oireita jotka viittaisivat raskauteen, mutta ei. Tuskin tuo enää plussaksi muuttuu sen verran selkeä oli. Jään siis odottelemaan tätiä ja siirryn marraskuun puolelle. Onnea muiden testeihin!!!

Vierailija
11/31 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pitkään kirjoittelematta tänne palstalle kun luulin että olen siirtynyt jo marras tai joulumasuihin mutta tänään gynen perustarkastuksessa sain tietää, että olen useista nega testeistä huolimatta raskaana ja vauva syntyy joskus lokakuun alussa tai puolessa välissä. Tarkkaa la ei ole vielä laskettu koska mulla ei tullut esikoisen jälkeen kunnon menkkoja lainkaan. Tai kerran tuli, mutta se kierto oli jo paljon aikaisemmin.

Joten lokamasuja ollaan jos ja toivottavasti kun meidän pikkukakkonen pysyy matkassa! Toivon niin että kaikki menee hyvin!!

Plussatuulia teille kaikille! Toivottavasti meillä kaikilla on lokakuussa oma ihana käärö kainalossamme.

Nasu ja rv5-7

Vierailija
12/31 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä ole aiemmin näihin keskusteluihin kirjoitellut, vaikka lukemassa olen käynytkin.

Yritystä takana melkein vuosi, ja nyt ensimmäistä kertaa tuntuu siltä että vois jotain tullakkin.

pahaa oloa takana 4 päivää kiertoa menossa 22/28-34.

Röyhtäyttää ja vatsassa velloo, eilen olin tuntevinani pientä nipistelyä vatsanpohjassa.

Saattaapi olla tietysti että tämä toissapivänä puhjennut flunssakin vaikuttaa asiaan.

tai sitten kehitän näitä omassa päässäni, kun niin kovasti on yritetty.

Kovasti meillä toivotaan omaa pienokaista, joka oisi esikoinen.

minä 30 mies 36, joten olisi jo aikakin ;)

jos kaikki menee hyvin niin laskettu aika laskurin mukaan 27.10

Kaikki peukut pystyyn ja varpaat kanssa

Vierailija
13/31 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja plussatuulia muillekin!! :)

Itse aavistelin tädin tuloa ja tulihan se sieltä.. kp31 vaihtui kp1. Toivoa on jatkossa, ollut jo muutama ihan säännöllinen 30päivän kierto, vaikka vielä imetänkin. Toivottavasti ei tuo imetys kiinnittymistä estä.. Nyt haaveena liittyä marrasmasuihin! :)

Vierailija
14/31 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli äsken tein testin kp28/28 ja plussahan sieltä tuli! Ostin tuollaisen Aconin halpistestin apteekista ja niin on testit sitten viimenäkemän muuttuneet, että piti oikein ohjeet lukaista ennen testin tekoon pääsyä! Oireita on ollut kumpaankin suuntaan viikon verran, nytkin jomottelee mahaa ja selkää kyllä sen verran, että saattaa vuodot vaikka vielä alkaakin. Yksi keskenmenohan minulla on ollut 01/99, toivotaan tettei toistu. Mutta positiivista mieltä yritän pitää yllä ja toivoa, että tulokas pysyisi sisällä. Aika näyttää...

Plussatuulia kaikille niiitä tarvitseville ja onne jo plussanneille!!

Vierailija
15/31 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussia täällä!! ONNEA kaikille tasapuolisesti!

Ja tätikin on näemmä joillekkin löytänyt, kyllä on pirullinen tuo täti :(

Itseäni rupee jo taas vähän jännittämään tuleva piinaviikko. Tai, no olin ihan rauhallinen kunnes luin tän pinon. Piina tarttuu siis! Oireita ei oo puoleen eikä toiseen vielä, onhan tässä vielä aikaakin. Vatsataudissa sekä flunssassa ollaan oltu koko perhe. Flunssa onkin vielä päällä.

Plussa onnea kaikille ++++

Äitikki kp 26/30-33(45)

Vierailija
16/31 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuisesti onnea sinne !

Täällä alkaa varsinainen piinaviikko, ei meinais millään malttaa odottaa että pääsisis testaamaan.

Vierailija
17/31 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp tällä kerralla oli 27 ja kp 25 tein negatestin, kun olin ulos lähdössä.

Mitenhän on Villiseepranlaita? Jatketaanko me samaa matkaa vai?

**kipittää marrasmasuihin, la olis 13.11 ja mulla synttärit 17.11**

Vierailija
18/31 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipiselläkin viikonlopun jälkeen piinaviikko vaikka lupasin, etten piinaile:) Selvähän se on, että ovis meni ohi ja ei pupuiltu... Mutta pieni toive säilyy loppuun asti:))) 30 päiväisen kierron mukaan menkkojen pitäisi alkaa 14.2 - ystävänpäivänä;)

Mutta... Jos taas kierto venyy, niin menkat ehkä vasta maaliskuun puolella...

Viikonlopun olen töissä mutta maanatai-tiistai nettipimennossa... Katsotaan sitten, millä uutisillä mä palaan:)

Peukutuksia kaikille!

Vierailija
19/31 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran tuhruttelee, että peli on selvä! Onnea muille!

Nazu: Olipas kiva yllätys... :-)

babyunelma

Vierailija
20/31 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman oli myös täti valitettavasti jyrännyt, pahoittelut.

ON: kp 27/25(?) ja edelleenkään ei mitään oireita. Alkuviikon tissisäryt on loppuneet ja keskiviikon menkkakivut myös.

Testaamisen oon päättäny jättää sunnuntaille, nuo edelliset on olleet kuitenki selvät negat. Luulisin kuitenki, että tästä tulee vaan pitempi kierto ja menkat alkanee joskus muutaman päivän kuluttua. Yksi toive täti punaiselle olisi; että jos nyt kerta on tulossa, niin tulisi viimeistään sunnuntaina, koska muuten menee ovulaatioaika 200km päässä miehestä ja se ei oo hyvä juttu se.