***LOKAMASUT*** loppuviikkoon...
Wempulaaa!! Joko testasit?? Täällä eräs jännää sun puolestaaaa! :)
Miksiköhän tuosta aiemmasta pinosta oli poistettu viestejä vai oikutteleeko mun kone vaan??
ON: kp 26/24(?) ja ei yhtään mitään oiretta suuntaan tai toiseen. Huomenna aion testata aamukuspissasta ja jos on puhdas nega, niin sitten vaan toivon, että menkat alkas viikonloppuna...että pääsisi pian uuteen yritykseen :D
Kommentit (31)
Juveliks: täällä jännitän vielä puolestasi (= Luulin jo et oot testaillu. Pidän täällä peukkuja plussan puolesta!! bd bd bd
W kp3/24-26
Mulla tuli yöllä sellaista ruskehtavaa vuotoa pikkuisen ja olin jo varma, että menkat alkaa. Aamulla ei tullu mitään kuitenkaan. Tuossa tunti sitten mies houkutteli illaksi syömään & muutamalle huurteiselle, kun lapsillekin ilmaantui vapaaehtoinen hoitaja. Tein sitten äsken testin, mutta se oli ihan puhdas nega. Vuotoa ei oo nyt koko aamupäivänä ollut minkaanlaista, PÖH!
Tulis nyt se täti, kun kerran on kuitenki tulossa!!!!
Nyt siis kp 28/????
Täti tuli kutsumatta kylään. Toiveet kohdistuvat seuraavaksi marrasvauvaan...Tsemppiä teille kaikille, jotka vielä piinailette, toivottavasti täti pysyy loitolla!
-Kanelisokeri
Mut olis kiva kuulla sinusta!
Kaikkea hyvää,
toivoo KJ25
Mukavaa, kun huhuilit! =D
Mä olen nyt ollu vähän poissa täältä, on niin masentavan hitaasti nuo päivät kulkeneet eteenpäin. Eikä taida täällä lokamasuissa montaa hännänhuippua olla joten on ollu vähän vaisua fiilistä pällä, mutta jospa se tästä.
Ja viikonpäästä mäkin tuun varmaan sitten marraskuista perää pitämään joten sitten tavataan taas siellä! =D
Mutta nyt siis menossa kp 21/31(29?), oviksen tikutin kp15 joten ainakin viikko ois vielä piinailtavaa.
Hetkittäin mä oon ihan varma onnistumisesta ja taas seuraavana taas pohjassa.. Mutta se lienee kaikille tuttua..
Tällä kierrolla sain sentään ihan hirmutumman ovisplussan jota ei kahdessa edellisessä tullutkaan ja masuakin nippailee kivasti ja ja ja ...
Noh, näitä hallusinaatioita riittää!
Mutta sulle toivotan kaikkea hyvää jatkoon ja pysytäänhän kuulolla! =)
Täällä oli hirmusesti plussanneita, ihanaa! Hurjasti onnea kaikille!
Ja tädin yllättämille kovasti tsemppiä ja onnea seuraavaan koitokseen!
Kyllä ainakin yökötystä on ihan riittämiin ollakseen raskausoire, mutta enpä tiedä onko vaan sitä oksennustaudin jäämää. Hengailen nyt edelleen täällä Vk-puolella, kunnes saan " oikean" testin (en pidä Acon10:a vissiin oikeana... :). Toivottavasti saan maaniteltua miehen noutamaan sen huomenna.
Listaan tässä ajankuluksi kaikennäköisiä oireita, tärkeysjärjestyksessä :)
RASKAUDEN PUOLESTA:
1. Sanoin miehelle alkuviikosta, että olen mielestäni kaunistunut selittämättömällä tavalla.
2. Tuo kova ihottuma jaloissa ja käsissä, oli siis myös esikoisesta. Olen allerginen lapsille?
3. Repivät kivut esim. yskiessä (potentiaalisesti voi johtua myös oksentelusta ja sen aiheuttamasta stressistä vatsalihaksille).
4. Menkkakivut 1-5 pv oviksen jälkeen, sitten lakkasivat (kiinnittymiskipuja?).
5. Unettomuus ja energian lisäys, vaikka 24h aikana takana unta noin 4 h yhteensä.
6. Nopea hengästyminen (ei varmastikaan johdu huonosta kunnosta :).
7. 1 vkon aikana oviksen jälkeen " teki mieli" ihan toistuvasti, eli jotain muutoksia hormoneissa selvästi.
8. Kova nälkä vähän väliä.
9. Mielestäni kohdunnapukka on selvästi taaempana kuin aiemmin, kuten oli esikoista odottaessa.
RASKAUTTA VASTAAN:
1. Naamaan on tullut finninalku, selvästi menkat tulossa.
2. Kaikki pahoinvointiin liittyvä voi johtua oksennustaudista (ja varmaan kaikki muukin).
3. Ylivilkas mielikuvitus.
4. Kp:t ei vielä täynnä, menkat voi tulla.
Täytyykin panna tämä lista jonnekin ylös, jos vaikka tuo " vastaan" voittaa niin muistaa että nämä oli edellisessä kierrossa... :)
Coe kp 35/36-38 (tai 36 puolella jo)
Tai jotain sellaista. Täti tulikin jo 10 pv kuluttua siitä kun lämmöt paukahti ylös eli luteaalivaihe jäi aika lyhyeksi. Ei ollut greippimehun juonnistakaan apua... Limoja en kyllä bongannut yhtään - mulla toisaalta kirkasta limaa tulee aina ja vain silloin kun viritän (tai mieheni virittää) minut " siihen" tilaan. Otapa siitä sitten selvää... Tällä kertaa oireet oli ihan erilaiset kuin edellisessä kierrossa: ei ollut yhtään menkkakipuja, ei päänsärkyä kuten normaalisti ennen tätiä, en ollut kiukkuinen, finnejä tuli leukaan, rinnat oli kipeät jne. Olin jo aika varma raskaudesta (siitäkin huolimatta että pupuilut jäi aika vähiin!) ja tilasinkin jo testejä - jotka tulevat nyt sitten huomenna postissa. Seuraavat pari kiertoa me ehkäistään eikä edes tjottailla. Parempi vähän huilia ja ajatella muita asioita. Ja kattoa sillä välin miten yksi toinen projekti meidän elämässä etenee... Liityn sitten aikanaan tammi- tai helmimasuihin jos silloinkaan vielä. Vauvakuume on nyt pahasti pakkasen puolella.
plussaneille, taisi olla muutama lisää!!?
Eipä meitä taida olla enään montaa täällä mukana? Täällä menossa kp28 ja vähän jo alkaa jännittämään. Limat on nyt selkeesti sellaista ei hedelmällistä, vielä ei sitä ole tullut menkkoja enteilevää runsasta valkovuotoa. Viime kierto venähti 45 kp:n , norm.30-33. Nyt limojen perusteella ovulaatio saattoi olla niin, että odotettavissa olis normaalipituinen kierto. Tosin ekaa kiertoa vasta limoja tarkkailen, eli saatan erehtyä. Jännitys tiivistyy siis, nyt yritän olla ainakin testailematta turhan aikaisin. (saa nähdä pystynkö). Karmee flunssa päällä, mutta tää on oikee flunssa ei raskausoire, koska koko perhekkin on!
äitikki flunssaisena
Eli teen poistumisen odotus-puolelle tässä alkuvuoden plussajunassa, ja toivon mahdollisimman monen piinaajan hyppäävän mukaan :)
Kiitos seurasta ja palataan asiaan tuol puol jokkee!
Coe rv 3+6 oletettavasti
Täällä on oltu oksennustaudissa koko poppoo viimeiset 24h. Yöllä arvelin että oisiko kuitenkin pahoinvointia, mutta sitten esikoistyttö alkoi myös oksentaa, ajattelin että ei kai r-pahoinvointi tartu kuitenkaan... :)
Tyttö parani äkkiä, itse oksentelin ja olin huonovointinen koko päivän, mutta vasta illalla sitten aloin uudelleen miettiä että josko sittenkin, kun mulle tuli jalkoihin ja käsiin aivan yllättäen MIELETTÖMÄN kutisevaa ihottumaa. Ajattelin että oisko sängyssä pölypunkkeja tms, mutta sitten muistin että esikoista odottaessa tuli myös ihottuma - silloin luulin sen johtuvan uusista lakanoista.
Joten ei kun testi hakemaan vielä tunti sitten, ja Acon10 näyttää nyt hailakkaa plussaa 1-2 minuutin kuluttua :) Takana siis kaksi iltapissa-roskishaamua (su ja ma, kp 29 ja 30) sekä yksi aamupissa-nega (kp 32), minkä jälkeen päätin luovuttaa. Mutta ainakin nyt toistaiseksi vielä raskaana ollaan :)
Elämän ironiaa: ensimmäinen ihminen, jolle kerroin plussasta oli sohvallamme yöpyvä kälyni, ei suinkaan aviomies :D
Nyt ei muuta kuin tarrasukkia lokalilliksellemme...
Toivottavasti tämä oksennustauti kuitenkin kääntyisi parempaan ja pahoinvointi alkaisi vasta myöhemmin :/
Coe kp 34/36-38 (ilmeisesti rv 3+6?)