Jos koira alkaa murista ja haluaa ulos

Vierailija

iltamyöhällä, päästätkö? Minulle kävi eilen niin ensimmäistä kertaa, että koira (beaceron) alkoi murista ja halusi päästä ulos. Asutaan maalla ja on omalla pihalla vapaana (pysyy, eikä naapureita vieressä). Peuroja liikkuu pelolla usein ja pihassakin, niistä ei murise. Joskus haukahtaa. On ollut meillä jo monta vuotta, eikä koskaan ole käynyt näin.

Mies oli iltavuorossa. En päästänyt koiraa ulos, vaikka "vaati" aivan vimmatusti. Ja murisi matalaa vihaista murinaa tuijottaen ulko-ovea. Mies tuli kotiin ja tilanne laukesi. Ulko-ovella ei näkynyt ketään, kun ikkunasta katsoin.

Mitä sinä olisit tehnyt?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Hyi hemmetti. Mennyt varmaan sängyn alle piiloon veitsen kanssa. Meillä koira tehnyt tuota ulkona ollessa. Pellolla kävellessä jähmettynyt tuijottamaan metsää ja ruvennut murisemaan.

Veikkaan kyllä oikeasti supikoiraa tai kettua jonka kuuli. En päästäisi irti pihalle, ettei lähde perään. Mutta tuo on niiiiin karmivaa.

Vierailija

En torunut. Enkä kyllä rauhoitellutkaan, olisiko pitänyt? Eikä ollut isi, isi tuli vasta vähän myöhemmin. Oletan, että supikoiria ym. liikkuu pihassa joka yö. Tämä oli ensimmäinen kerta kun kävi näin. En sitten päästänyt, vaikka toinen olisi selvästi halunnut.

No onneksi on turvanani <3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti. Mennyt varmaan sängyn alle piiloon veitsen kanssa. Meillä koira tehnyt tuota ulkona ollessa. Pellolla kävellessä jähmettynyt tuijottamaan metsää ja ruvennut murisemaan.

Veikkaan kyllä oikeasti supikoiraa tai kettua jonka kuuli. En päästäisi irti pihalle, ettei lähde perään. Mutta tuo on niiiiin karmivaa.

Jos maalla asuu se saattoi olla sushukkanen pihalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos maalla asuu se saattoi olla sushukkanen pihalla.

Todennäköisyyksiä jos katselee, niin riippuen toki siitä millä alueella asuu, todennäköisyyson aika pieni johonkin muuhun mörköön nähden. Vanhempieni vieressä olevassa metsässä on ollut viime aikoina näköhavaintoja liikekannalla olevasta nuoresta karhusta. Muuten aika hiljaista pitänyt.

Itse olen toki vakuuttunut, että jos koira käyttäytyy tuolla tavoin varjoissa piileskelee itse paholainen. Vähintään joku verenhimoinen hirviö.

t. Se jonka koira murisee metsää

Vierailija

En päästä kun en halua kokeilla pysyykö se pihalla vai ei ja kuinka pahasti ottaa turpaansa. Ne kerrat kun on tuota tehnyt ikkunasta katsoessani pihalla on ollut susi tai poro.

Vierailija

Meillä kiltti kultainen noutaja teki joskus tuota. Päästin sen ulos ja siellä se vaan pyöri hölmönä. Sitten selvisi, että terassin lasiovesta näki pimeällä heijastuvan oman kuvansa jolle murisi😂 Jos olisin ollut yksin kotona en varmaan olisi uskaltanut päästää sitä ulos.
Olen myös joskus yöllä herännyt siihen, kun koira käy murisemaan ja haukkumaan.( On muuten aivan järkyttävää herätä siihen kun on yksin kotona. Sydän hakkaa kahtastaa. )
Mutta eihän siellä kukaan muu ole ollut kun mies tulossa baarista kotiin ja vähän pidempään rapistelee ovella. Hyvä tietää, että tuokin lempeä karvakasa osaa kotiaan puolustaa

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat