Miksi ei voi puhua suoraan

Vierailija

Ihastuin mieheen joka lopetti yhteydenpidon kuin seinään. Kertoi pian ihastuksesta ja oli tosi tiivisti yhteydessä muhun. Jossain kohtaa sanoi myös että haluaa mut omakseen.. oli eronnut äskettäin itse oon parisuhteessa. No joo tiedän että joku sanoo että fiksu mies kun otti jalat alleen. Edelleen ollaan vaihdettua jokunen viesti mut ei mitään sellasta kun kaikki oli vielä hyvin. Sanoi vaan et juttu eteni liian nopeesti vaikka juuri hän oli se joka oli todella aktiivinen koko ajan ja haluaa miettiä mitä itse haluaa. Tuntuu että olisi paljon helpompaa käsitellä asia jos olisi suoraan sanonut että painu v... tai että löysi paremman mutta kun ei. 

Kommentit (5)

Vierailija

Jatkan vielä miten voikaan olla niin vaikea unohtaa? Olenko säälittävä jos laitan vielä viestiä? Haluaisin olla ees kavereita..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä miten voikaan olla niin vaikea unohtaa? Olenko säälittävä jos laitan vielä viestiä? Haluaisin olla ees kavereita..

Sinuna kaveeraisin ihan oman puolisosi kanssa, enkä hermoilisi suhteen ulkopuolisten henkilöiden käytöstä.

Jos oma mies ei kiinnosta, niin silloin erotaan ensin, eikä lähdetä pettämään, eikö niin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat