Miten tuo keraamisen lieden saisi puhtaaksi

Vierailija

Edellinen asukas (omistaja itse) on hoitanut sitä huonosti ja on päässyt pinttymään. Onko mitään tehtävissä? En saa valitettavasti hyvää kuvaa. Entisessä asunnossa samanikäisessä ei ole mitään pinttymiä. 

Kommentit (9)

Vierailija

Mr Muscle pesuaineella. Tosin en tiedä vaikuttaako enää pinttyneeseen likaan. Aika tohelo täytyy olla jos tuossa on onnistunut, niin helppo pitää puhtaana

Vierailija

Universal Stone,  on puhdistusaine jota en voi liikaa kehua. Pakkauksessa oleva sieni on mielestäni liian karkea ja näytti naarmuttavan lieden lasia joten käytän pehmeämpää sientä. Universal Stone yleispuhdistusaine soveltuu pakkauksessa olevan tiedon mukaan myös allergikoille ja astmaatikoille. Itse olen ostanut ko. "ihmeaineen" Prismasta. 

Vierailija

Keraamisen liesitason puhdistuskivi! Meillä dr. Beckman merkkinen. Varmaan samaa kamaa kuin tuo vitosen vinkkaama. Ihan Cittarista on ostettu. Ja se ei siis oo mitään kiveä, miksi se on sen niminen..? Mutta tämä plus raaputusterä, niin kaikki lähtee vaikkei laiskuuksissaan heti jaksaisikaan hinkata.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Universal Stone,  on puhdistusaine jota en voi liikaa kehua. Pakkauksessa oleva sieni on mielestäni liian karkea ja näytti naarmuttavan lieden lasia joten käytän pehmeämpää sientä. Universal Stone yleispuhdistusaine soveltuu pakkauksessa olevan tiedon mukaan myös allergikoille ja astmaatikoille. Itse olen ostanut ko. "ihmeaineen" Prismasta. 

Universal Stone tai vastaava kopiotuote on myös minun kokemukseni mukaan paras. Itse en ole huomannut sienen naarmuttavan. Siinähän on toinen pehmeämpi puolikin. Ehdottomasti hakkaa kaikki metalliset höylät tai myrkkykemikaalit. Liesi puhdistuu hetkessä. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat