Pettämisseksi on parasta

Pettäjän euforia

Koska siinä saa maistaa kiellettyä hedelmää, se on todella kiihottavaa. Parisuhdeseksi ei voi koskaan olla niin kiihottavaa kuin pettämisseksi, mutta ilman parisuhdetta ei voi pettää, siksi kannattaa olla parisuhteessa.

Kommentit (6)

Vierailija

Totta, mut silti täytyy pystyä oleen sivistynyt ja empatiakykyinen. Joskus sit kusee omille nilkoilleen. Joskus on ehkä sullakin niin paljon pelissä ettei kannata hukata sitä mitä on. Narsisti?

Vierailija

Jos pettää miestään, siinä ei ole mitään väärin. Mies on yleensä ansainnut sen olemalla huono mies.

T: Naisellinen nainen

Vierailija

Ei vaan pettämiskostoseksi on sitä parasta. Meinaan siten, että ex-nainen tulee vielä kerran käymään kämpillä, monen kuukauden jälkeen kun on jo seurustellut uuden miehensä kanssa. Ja sitten alkaa vonkaamaan "vieläkerran"-seksiä.

Ette usko kuinka nauroin ääneen, kun otin exäni takaapäin ja hän hoki hurmiossaan nimeäni saadessaan järisyttävän orgasmin. Nainen, joka seurusteli minusta seuraavan kanssa...suorastaan perkeleellisen äijämäinen olo, kun tiesi pystyvänsä parempaan kuin se nyhverö jonka kimppaan lähti.

Seuraavat kuusi viikkoa exä soitti JOKA päivä minulle, pari kertaa osui ns panetuspäivät kohdalle ja hän myönsi että oli pöksyt märkänä pelkästään kuullessaan ääneni. Soitot loppuivat siihen kun sanoin etten ole kiinnostunut hänestä millään muotoa, vaikka oikeasti olisin halunnut muutaman rundin lisää vielä "erokostoseksiä". Olin kuitenkin saanut sen mitä halusin, hän ei voi unohtaa minua mitenkään. Vai miten pitäisi tulkita yhteydenottoyritykset muutamaan otteeseen viimeiset 17 vuoden aikana...eräässäkin sähköpostissa, kuulemma muutaman punaviinilasillisen jälkeen kirjoitettu "...kun naisellakin on tarpeensa ja tietää kuka ne parhaiten osaa TÄYTTÄÄ".

Kuten sanottua, aivan perkeleellisen äijä olo. Hän ei vaan voi unohtaa minua. Koska erehtyi käymään vielä kerran luonani...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat