Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei aikaa seksille!

Vierailija

Hei!

Olemme reilut kolmikymppisiä. Yhteensä olemme olleet yhdessä reilut kymmenen vuotta, josta naimisissa viisi. Meillä on puolitoista vuotias lapsi. Ongelmaksi on muodostunut salakavalasti taaperoimetys ja perheemme unirytmi. Aikaa seksille ei vain ole. Menen itse usein imettämään lastamme noin kymmenen aikaan illalla ja nukahdamme molemmat siihen. Mies jää vielä valvomaan pariksi tunniksi ja tulee sitten viereemme. Asia häiritsee minuakin, mutta erityisesti miestäni. Mitä teemme? En halua lopettaa imetystäkään.Pystyisitkö auttamaan meitä?

Kommentit (4)

Vierailija

no siis mies tulee, siirtää taaperon sänkyynsä ja herättää sut ja sitten nautitte seksistä :) Näin me teemme

Vierailija

Eihän seksiä tarvi olla vasta sitten ku kumpiki puolikuolleena  väsymyksestä. Iltapäiväseksi tai aamuseksi tai mikä vain aika vuorokaudesta käy. Se on mukavampaakin ku ei väsytä niin paljoa. Pikaiset panotki joskus ok, ei tarvi mennä pitkän kaavan kautta. Meilläkin sama ongelma, ettei aikaa seksiin juuri ole, mutta pelastuksena nämä pikaiset päiväpanot. 😅 

Puhu muru
Seuraa 
Liittynyt9.10.2015

Hei.

Kiitos kysymyksestäsi. Kerroit, että parisuhteessanne ei tällä hetkellä meinaa löytyä aikaa seksille. 

Hieno juttu, että kirjoitit tänne rohkeasti. Taaperoimetys on tärkeä asia, eikä seksin takia sinun tarvitse missään nimessä imetystä lopettaa. Voisiko lapsen unirytmiä muuttaa yhtään? Jos taaperonne menisi hieman aiemmin nukkumaan, jaksaisitko herätä vielä pikku unien jälkeen nauttimaan seksistä? Taaperoimetyksen kanssa kannatta muistaa, että sekin on vain yksi vaihe ja lapsen rytmi ja syöminen luonnostaan muuttuu ajan kuluessa.

Onko taaperoimetys ja lapsen unirytmi ainoat haasteet teillä? Jos on  muita haasteita, mitä niille voisi tehdä? Kommunikointi miehesi kanssa on kaikki kaikessa. Jos väsyttää, eikä jaksa seksiä siitä on hyvä kertoa avoimesti. Jos taas tekee mieli nopeasti alkuillasta seksiä, kun lapsi katsoo pikku kakkosta, niin sekin kanttaa sanoa ja nauttia pikapanosta. On tärkeää myös sanoa kyllä. Seksuaalisuuteen vaikuttaa monet asiat, mitä ei edes tule ajatelleeksi. Joskus halut voi saada heräämään tyhjä pyykkikori, kun mieli saa tilaa muullekin kuin kotitöille.

Voisitko pohtia miehesi kanssa, miten ja mihin aikaa te haluaisitte seksiä. Mikä olisi teille mahdollista lapsen kanssa? Saako lasta hoitoon esimerkiksi mummolaan välillä? Mitkä asiat arjessa voisi auttaa siihen, että haluaisit enemmän? Kaipaatko sinä esimerkiksi omaa aikaa enemmän tai apua kotitöihin?

Yrittäkää jutella, kokeilkaa sopia aikaa seksille ja olkaa luovia. Pääasia on, että teidän välinen yhteys ei katkea. Seksin lisäksi sitä voi ylläpitää kosketuksella ja toisen arvostavalla kohtaamisella. Tsemppiä teille.

Vierailija

Meillä vähän sama juttu. Ongelma kun mulla on se että jos mut herätetään illalla kun olen nukahtanut mun ei vaan yhtään tee mieli seksiä ja miehen kosketus lähinnä oksettaa. Ei vaan onnistu. Onneksi mies tekee välillä iltavuoroja ja on silloin aamusta kotona ja aamuseksi onnistuu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat