Vilauttelen ja kiusoittelen ystäväni miestä

Vierailija

En tiedä mikä minua vaivaa. Ystäväni on hyvin rakastunut ja pienen seurustelun jälkeen muutti asumaan miehen kanssa. En pidä tästä miehestä, minun mielestäni hän on ylimielinen ja jotenkin hämärä. Silti minulla on jatkuva tarve provosoida miestä, kun jäämme hetkeksi kahden kesken. Jos istumme mieheni kanssa ystäväni luona iltaa, jätän alushousut pois hameeni alta mukamas mieheni vuoksi, mutta todellisuudessa vilauttelen ystäväni miehelle. Ystäväni mies ei ole maininnut tästä mitään ystävälleni, vaikka olen jatkanut tätä touhua jo pari kuukautta. Ystävälleni huomauttelen jokaisesta "virheestä", jonka hänen miehensä tekee ja yritän salakavalasti saada ystävääni jättämään miehen (tyyliin ansaitset parempaa jne.) en kuitenkaan jättäisi omaa miestäni. Miksi käyttäydyn näin. Tuntuu pahalta ystäväni puolesta, kun hän ei tiedä, mitä hänen selkänsä takana pelataan.

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

No en mä ainakaan suuttus jos oisin sun kaveris. What's mine is yours ;). No ei vaan, mutta en mä suuttus, jos se jää flirtin asteelle. Ihan hauskaa ois nähdä miehen ilme vaan kun tulenkin ykskaks tilanteeseen. Varmaan mua vaan naurattas. Mä luotan mun ystäviin. Ja chicks before dicks.

Vierailija

Mies 29v kirjoitti:

Mitä jos mies pitääkin sinua mielenterveysongelmaisena ja kertoo asian eteenpäin? "Ööh, en tiedä miten nyt sanoisin tämän, mutta tuo sinun kaverisi ei käytä alushousuja, vaikka on jo talvi..."

-Mies 29v + 1v-

Pitkä lämmin ulkotakki :) eikä vielä nyt niin kylmä ole.

Vierailija

Minusta tuo on anteeksiannettavaa, koska mies on mielestäsi ylimielinen ja hämärä. Testi on paikallaan :)

Siitä en tosin pidä, että puhut hänestä ystävällesi noin kun kerroit. 

Vierailija

Ja minusta tuo ei nyt ole niin paha juttu, kuitenkin valtaosa teistä elää kaksoiselämää ja nussii postimiestä, en koskaan menisi sänkyyn ystäväni miehen kanssa. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja minusta tuo ei nyt ole niin paha juttu, kuitenkin valtaosa teistä elää kaksoiselämää ja nussii postimiestä, en koskaan menisi sänkyyn ystäväni miehen kanssa. Ap

Silti koetat hinnalla millä hyvänsä saada suhteen kaatumaan! Hullu sä oot! Toivottavasti ystäväsi ei ole kauaa enää ystäväsi!

Vierailija

Apua mikä myötähäpee ap.n puolesta :D se mies pitää tuota varmaan ihan hiton friikkinä :D ei elämä oo ihan jenkkileffa sori waa ootko jotenki kehitysvammanen tai jotaki?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Apua mikä myötähäpee ap.n puolesta :D se mies pitää tuota varmaan ihan hiton friikkinä :D ei elämä oo ihan jenkkileffa sori waa ootko jotenki kehitysvammanen tai jotaki?

Minulla tulee myötähäpeää sinusta, toivottavasti joskus saat kehitysvammaisen lapsen, niin opit ymmärtämään, ettei kehitysvammainen ole haukkumasana. Ap

Vierailija

Voin kuvitella kuinka ap on ystävänsä luona syömässä illallista ja tämä mies on siellä. AP:n kaveri nousee pöydästä hakemaan jotakin ja samassa Ap ottaa tiukan tunteettoman tuijotuksen vastapäätä istuvaan mieheen ja avaa reitensä leveään istuma-asentoon. Kun ystävä palaa pöytään, ap ikään kuin jatkaa puhetta jostain auringon lämpöhiukkasista. Mies istuu vastapäätä suu auki "mitä helvettiä juuri tapahtui" -ilmeellä

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat