Täällä on käynnissä aina vaan näitä ulkonäkö keskusteluja

Vierailija

Vähän rasittaa. Ja nyt joku tulee sanomaan a. alota parempi keskustelu b. miksi käyt täällä c. jotain ilkeää

Kommentit (8)

Vierailija

niitä tehdään ja ihmiset ottavat niihin osaa, eli aihe kiinnostaa monia ihmisiä siitä huolimatta, ettei se kiinnosta sinua. itsehän en avaa muita keskusteluja kuin ne mitkä kiinnostavat minua, enkä odota että kaikkien ketjujen pitäisi pahemmin sykähdyttää.

Vierailija

Äkkiseltään löysin ensimmäiseltä sivulta kolme ulkonäköön liittyvää keskusteluna aloitusta ja monta kymmentä ihan jostain muusta aiheesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen täällä ihannoidaan/ palvotaan laihoja, silikooneja ja katsotaan kuka saa montakin ukkoa kaadettua.

Voi kunpa palvottaisiinkin laihoja. Valitettavasti suurinosa aaveeelaisista pitää paksua vartaloa viehättävänä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen täällä ihannoidaan/ palvotaan laihoja, silikooneja ja katsotaan kuka saa montakin ukkoa kaadettua.

Voi kunpa palvottaisiinkin laihoja. Valitettavasti suurinosa aaveeelaisista pitää paksua vartaloa viehättävänä. 

No tässä olen samaa mieltä. Oikein tunnutaan vihaavan laihoja ja hoikkia, tai vähintään suhtaudutaan alentuvasti. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä olen samaa mieltä. Oikein tunnutaan vihaavan laihoja ja hoikkia, tai vähintään suhtaudutaan alentuvasti. -ap

Läskit purkaa omaa kateuttaan ja turhautumistaan laihoihin, joilla on täydellinen vartalo. Ei siitä kannata välittää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat