Supistusten tuntuminen selässä

Vierailija

Olin tyttöni kanssa menossa hoploppiin mutta sitä ennen käytiin syömässä pizzeriassa.
Siinä ootellessa yhtäkkiä tuntui sellanen aaltomainen jännä tunne selässä, säikähdin että eikai vaan supistus. Sen jälkeen ei tullut uutta aaltoa mutta selässä tuntui kummalliselta.
Menimme hoploppiin ja nyt kotona.
Harjotussupistuksia tulee kyllä usein ja alaselässä vihlontaa tai särkyä...
Miltähän ne supistukset selässä tuntuu?
Rv 37 nyt tasan.

Kommentit (7)

Vierailija

Mulla on tuntunut synnytyssupistukset vain selässä. Ja miltä tuntuu? Saatanallisen kipeältä. Poltolta. Puukolta. Kipeältä. Niin jumalattoman kipeältä. 

Vierailija

Täällä kanssa yksi jolla supparit tuntuivat vain selässä kaikkissa kolmessa raskauksissa ja synnytyksissä. Ihan kun olisi puukolla isketty selkään, siltä tuntui.

Vierailija

Mulla tuntui toisessa synnytyksessä supistukset läpi koko synnytyksen vain selässä. Supisteli varmaan useamman päivän ja aika tiheästi illankin, mutten tajunnut, kun luulin selkäkivuiksi. Sitten vasta kun ne muuttuivat 5-10 minuutin välein tuleviksi enkä pystynyt enää istumaan supistusten aikana tajusin, että ne oli suppareita.

Vierailija

Itsellä ihan alkuvaiheessa supistukset eivät tuntuneet kovin kipeiltä, vaan pikkuhiljaa koveni.
Ja vatsan puolella. Muistan että oli aaltomaista.

Siksi mietin että nytkö se alkaa, mutta ei tullut kuin kerran aaltomainen vihlasu/tunne selässä.

Jotain outoa tuntemusta on nytkin selässä/alavatsalla.

Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat