Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voikohan victorian ja Sofian vauvat kastaa

Vierailija

yhtaikaa? Ikäeroa tuskin tulee paria kuukautta enemmän

Kommentit (8)

Vierailija

Ikäeroahan ei välttämättä ole yhtään, jos Victorian on yliaikainen ja Sofian syntyy muutamia viikkoja ajoissa.

Veikkaan, että haluavat pitää omat juhlat - ainakin Carl Philip ja Sofia, kun kyse on esikoisesta ja siis ensimmäisistä ristiäisistä heidän perheessään.

Vierailija

Kolmas ja neljäs perijä, sika samanarvoisia ovat, toki voi oll yhteiset kemut, mutta tuskin haluavat niin. WT Sofian suku ja Victorian aateliset kummit yms...

Vierailija

Luulen, että nimenomaan Sofia haluaa omalleen omat ristiäiset. Varmasti kamalaa, jos huomio pitäisi jakaa kruununprinsessan jälkikasvun kanssa. Tosin sama se, Estelle ja Leonore vie varmasti taas huomion myös Sofian ja Carl philipin lapsen ristiäisissä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kolmas ja neljäs perijä

Kolmas ja viides. Neljäs on Carl Philip - kunhan lapset nyt edes syntyvät ensin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni teistä haluaisi pitää omalle lapselle yhteiset ristiäiset sisaruksen lapsen kanssa?

Minä olen pitänyt. Oli ihanat juhlat, kun pienet serkukset kastettiin <3

Vierailija

Victorian vauva syntyy helmikuussa, eiköhän ne ristiäiset ole paljon ennen veljenlapsen ristiäisiä. Juu, virallisesti laskettu aika on maaliskuussa, mutta vatsa puhuu helmikuun puolesta,

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat