Mitä tunteita sinussa herättää ihminen, joka näyttää usein aidosti iloiselta, ystävälliseltä ja onnelliselta?

Vierailija

Millaisia tuntemuksia tällainen ihminen juuri sinussa herättää?

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Minulle tulee hyvä mieli ja saatan jopa rohkaistua juttelemaankin tuollaiselle ihmiselle oma-aloitteisesti jos sattuu olemaan edes jollain tavoin tutuhko tyyppi. On ihan kivaa saada välillä osakseen iloisiakin ilmeitä, varsinkin naisilta, eikä aina niitä oksennusilmeitä.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Tuollainen ihminen tekee minutkin iloiseksi.

Tunnen muutaman sellaisen. He ovat aidosti ja liioittelematta todella positiivisia ihmisiä. Tuntuu kuin aurinko astuisi huoneeseen heidän kanssaan.

Hymyileviä ihmisiä näkee valitettavan harvoin. Kun sellaisen kohtaa, päivä on pelastettu.

Epäystävällisyyteen törmää melkein useammin kuin aitoon ystävällisyyteen. Niinpä sitä sitten arvostaakin.

Vierailija

Itse oon aika lailla peruspessimisti, aina negatiivinen enkä tykkää olla ihmisten kanssa tekemisissä. Ja olen onnellinen näin. Musta on kuitenkin ihana nähdä jos joku toinen on aidosti iloinen ja osaa tuoda sen onnellisuutensa näin esille - ihmiset kun ovat erilaisia. 

Sellainen ainainen tekopirteys on sitten asia erikseen toki.

Vierailija

Mulle tulee heti ajatus, että kerro mikä on sun salaisuus..! Mua joskus harmittaa, kun olen perusluonteeltani pohdiskeleva/vakava. Olen hyväntuulinen ja optimistinen enkä mikään hankala valittaja, mutta olis ihanaa olla se josta joku sanoo just jotain sellaista, että "oli kuin aurinko alkais paistaa kun tulit" tms. :)

Hei ootas, on musta joskus sanottu jotakin sellaista, olin iloisessa huppelissa joten olin vähän irtautunut normaalista minästäni! Harmi kun en tarkalleen ottaen muista mikä kehu se oli, kun olin juonut...

Vierailija

Oletteko tietoisia, että ihan jo peruskäytöstapoihin kuuluu hymy ja ystävällisyys? Ei tulisi mieleenikään näyttäytyä muunlaisena ihmisten ilmoilla. Monen suomalaisen mielestä tämä tuntuu olevan teennäistä, ja ihminen on jotenkin aidompi jos jurottaa tai tylyttää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oletteko tietoisia, että ihan jo peruskäytöstapoihin kuuluu hymy ja ystävällisyys? Ei tulisi mieleenikään näyttäytyä muunlaisena ihmisten ilmoilla. Monen suomalaisen mielestä tämä tuntuu olevan teennäistä, ja ihminen on jotenkin aidompi jos jurottaa tai tylyttää.

Minua on kuvailtua teeskentelijäksi ja kaksnaamaiseksi, koska olen iloinen. Mutta olen ollut samanlainen aina ja ne jotka tuntevat minut lapsuudesta asti tietävät että se on mun perusluonne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itse vedän aina ihan perusilmeellä, harmi vaan, että se on hieman surullisen/vihaisen näköinen. Tekohymy huulillani näyttäisin lähinnä vajaalta (vajaammalta kuin normaalisti) ja teeskentelijältä.

Terveisin Naispelko22

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat