20-vuoden suhde loppuu pian

Vierailija

Olen kerännyt voimia että saan miehelle sanottua, että lähtee pois. Tuhlatut vuodet..onnetonra elämää...lapset enää pitää yhdessä...surullista huomata että en edes tiedä mitä rakkaus ja onnellisuus on. Miettikää? 20 tuhlattua vuotta....ikää jo 40.en sit tiedä onko liian myöhäistä!

Kommentit (15)

Vierailija

Vierailija</p> <p> kirjoitti:

Olen kerännyt voimia että saan miehelle sanottua, että lähtee pois. Tuhlatut vuodet..onnetonra elämää...lapset enää pitää yhdessä...surullista huomata että en edes tiedä mitä rakkaus ja onnellisuus on. Miettikää? 20 tuhlattua vuotta....ikää jo 40.en sit tiedä onko liian myöhäistä!

Ehdithän sä vielä hankkia sen pysyvän, 40-50 vuotta kestävän rakkauden. Monella menee puoliso vaihtoon iässäsi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ehdithän sä vielä hankkia sen pysyvän, 40-50 vuotta kestävän rakkauden. Monella menee puoliso vaihtoon iässäsi.

Tuskin pystyy sitoutumaan 40-50 vuodeksi, jos 20 vuottakin on jo liikaa. Muutenkin olen havainnut, että nämä keski-ikäiset puolisonvaihtajat eivät ole alun alkaenkaan olleet sitä parasta a-luokkaa. Piiri pieni pyörii, samat ihmiset siinä hyörii...

Vierailija

Olen yli 40v eronnut nainen. Kun seuraan paikallisia pienehkön paikkakunnan uuspariutumisia, ei käy kateeksi. Moni ollut lyhyttä tai pitempää suhdetta naapureitten ja tuttavien kesken. Koin yhden etäsuhteen, mutta se ei toiminut. Olen ihan mielelläni yksin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin pystyy sitoutumaan 40-50 vuodeksi, jos 20 vuottakin on jo liikaa. Muutenkin olen havainnut, että nämä keski-ikäiset puolisonvaihtajat eivät ole alun alkaenkaan olleet sitä parasta a-luokkaa. Piiri pieni pyörii, samat ihmiset siinä hyörii...

Olen ollut ihan väärän ihmisen kanssa...ei mitään yhteistä enää. Ap
eikä puhuta mitään

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Puoli vuotta jo takana itsenäistä elämää ja päivä päivältä tuntuu paremmalta. Puhumattomia vuosia takana meilläkin.

Me eketään ku kämppikset - eikä meillä oo seksielänää ollu vuosiin. Miksi elää näin, jos voi saada enemmän? Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan ottaisi 4kymppistä eukkoa vailla yhteistä historiaa. Mutta eiköhän sellaisiakin miehiä löydy. M38

Itse en ottaisi 4kymppistä ukkoa vaikka mikä olisi. Miehet väittävät että sellaisia naisia löytyy, mutta en ole varma. N33

Vierailija

Ap, täällä kohtalotoverisi. 20 vuotta yhteistä elämää takana ja olemme eroamassa. Ikää minullakin 40v. Itse olen luottavainen tulevaisuuden suhteen. En välttämättä löydä enää miestä koska minusta on tullut todella vaativainen. Ei ulkonäön tai ammatin vaan luonteen. Mutta pärjään yksinkin!

Vierailija

Minä erosin yhtä pitkästä suhteestä saman ikäisenä. Nyt erosta on kolme vuotta, kriisi ohi ja olen todella tyytyväinen että erottiin. Karmea ero oli, mutta selvittiin väleissä. Tsemppiä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä erosin yhtä pitkästä suhteestä saman ikäisenä. Nyt erosta on kolme vuotta, kriisi ohi ja olen todella tyytyväinen että erottiin. Karmea ero oli, mutta selvittiin väleissä. Tsemppiä!

Tässä pitäisi voimaa saada että ero kävosi toteen. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tässä pitäisi voimaa saada että ero kävosi toteen. Ap

Uliuli, juo vähemmän, opettele kirjoittamaan ja eroa. Älä täällä ruikuta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan ottaisi 4kymppistä eukkoa vailla yhteistä historiaa. Mutta eiköhän sellaisiakin miehiä löydy. M38

En minäkään ottaisi 38-vuotiasta äijänkäppänää vailla yhteistä historiaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat