Naapurin yh tuli äsken kaljakassin kanssa kaupasta..

Vierailija

Hohhoijaa täytyy vaan sanoa. Ryyppyilta tiedossa vissiin kavereiden kanssa.

Enpä kehdannut tervehtiä rappukäytävällä..

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa täytyy vaan sanoa. Ryyppyilta tiedossa vissiin kavereiden kanssa.

Enpä kehdannut tervehtiä rappukäytävällä..

olet veemäinen kyttä niin ei tervehdi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Asiahan ei kuulu sulle millään lailla!

Jahas, täällä on näköjään ne  jokaviikonloppuisen "aistillisen viini-illan" ensi9mmäiset lasit menossa ja defenssit ovat sata lasissa. Alkoholisteja ei tietenkään kukaan ole.

"Mä oon ansainnu tän rankan viikon jälkeen. Juon kuin aikuiset aistilliset viiniä"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas, täällä on näköjään ne  jokaviikonloppuisen "aistillisen viini-illan" ensi9mmäiset lasit menossa ja defenssit ovat sata lasissa. Alkoholisteja ei tietenkään kukaan ole.

"Mä oon ansainnu tän rankan viikon jälkeen. Juon kuin aikuiset aistilliset viiniä"

Hyvin sullakin tuo kirjoittaminen luistaa... Selvinpäin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas, täällä trolliajoja jo käynnistellään.

Ja mulla ei muuten lasissa ainakaan defenssejä löydy, pthyi!

Vierailija

Naapurin yh:t ei voi tehdä mitään, etteikö sitä huomattaisi. Ydinperheen vanhemmat saa tehdä mitä vaan, kukaan ei välitä. Olutkassillinen menee varmaan kemuja varten. Yh jos ostaa kassin olutta niin juo tietenkin yksin suruissaan kaiken...hoh hoh.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö niin mitä sitten jos joku on alkoholisti...? Kuvitteletko, että sellaisia sinun moralisointisi ja piikittelysi hetkauttaa? :D:D

Vierailija

Ihan ymmärrettävää ettet rappukäytävällä kehdannut tervehtiä (en oikein osaa kuvitella miten koko proseduuri edes menisi...alat irrottelemaan rappuja ja kaiteita ja heittämään päin...???) itse tervehdin naapureita yleensä vain sanallisesti "hei".

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat