Lapseni 12v oli pakotettu kaverillaan syömään jäätelöä, allergia

Vierailija

Tyttö on kovin hoikka vaikka syö hyvin ja monipuolisesti. Saa siis jäätelön suklaakuorruttesta ihottumaa. Kaverinsa äiti oli kuitenkin vihjaillut että tytöllä olisi syömishäiriö ja sanonut "Meillä ei tuollaista nirsoilua katsella, sinä syöt sen jäätelön"

Oli kyllä sanonut allergiasta muttei äiti uskonut.

Itkua pidätellen sitten jäätelön söi.

Olen soittamassa tämän kaverin äidille mutta auttakaa minua muotoilemaan asia järkevästi.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

En päästäisi lasta enää kylään ja lisäksi soittaisin äidille tiukan puhelun ja muistuttaisin, että tuo periaatteessa täyttää pahoinpitelyn kriteerit.

Vierailija

Muotoile vaikka kysymys lauseeseen.. Mekin oltiin kuulemma pakotettu naapurin poika syömään kokonainen juustonaksu pussi ja äitinsä soitti ja uhosi että nyt poika oksentaa. 

Tosiasiassa itse veti koko kulhon tyhjäksi leffan aikana kun olivat sitä yläkerrassa katsoneet muttei uskaltanut äidilleen tunnustaa vaan oli sanonut että minä olin sanonut että pitää syödä kaikki kun avaa..

Vierailija

Hei,

halusin kertoa, että tyttömme sai pahan allergiakohtauksen suklaasta, joka oli jäätelössä. Sovitaanko, että jatkossa soitat aina minulle, jos epäilet lapsen sanaa siinä mitä hän saa syödä. Oletan, että maksat meille antihistamiinikuurin jonka lääkäri määräsi ihottumaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No pakotettu, sanottu että "Sinä syöt sen jäätelön" eikä ujo 12v uskalla pistää aikuiselle vastaan.

Ap

Luultavasti jättäisin puhelun väliin. Voi hyvin olla että kieltäisin enää menemästä kyseisen kaverin luo, mutta ennen kaikkea opettaisin että ujoudesta huolimatta tuollaisissa asioissa on opittava pitämään puolensa ja opittava sanomaan ei en voi syödä koska olen allerginen.

Vierailija

Kysypä ensin siltä kaverin äidiltä että miten tilanne menikään. Hyvin helppo kuvitella että lapsesi on halunnut jätskiä itse, eikä vaan uskalla kertoa sinulle että meni syömään kiellettyä.

Helvetti näitä mammoja jotka uskoo kaiken mitä lapsi keksii.... LAPSET ON HIRVEITÄ VALEHTELIJOITA! Itseltäkin meni välit poikki naapurin kanssa, kun komensin lastaan pahanteossa ja penska valehteli äidilleen että huusin ja raivosin vaikkei hän tehnyt mitään. Ja mamma uskoi kaiken, tuli päälle kuin yleinen syyttäjä ja uhkasi jopa poliisilla :'D. Hänen lapsensa ei kuulema valehtele koskaan...

Vierailija

Entä jos tyttö huijaa? Tahtoi kovasti jäätelöä kun muutkin sai eikä kertonut allergiasta? Kysyisin siis ensin syyttelemättä, mitä oikeasti on tapahtunut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattaa viimeistään opettaa lapselle omaa tahtoa ja kykyä sanoa ei. 

Totta. Itse olin todella kiltti lapsi ja sitten kävi niin, että naapurin täti kaatoi kuppiini kahvia. Sanoin, etten ole koskaan kahvia juonut. Nyt juot ja kaatoi toisenkin kupillisen. Kilttinä join, koska äiti oli opettanut, että aikuisia pitää totella.

Kotona sitten oksensin kahvista. Sen jälkeen opettelin sanomaan ei, vaikka joku aikuinen olisikin haukkunut, että huonosti käyttäytyvä kakara.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat