Te yli 2-megaisen nettiliittymän hankkineet

Vierailija

Mitä teette netissä, ja miksi ajattelette että tarvitsette siihen perus-1-megaista enemmän nopeutta?

Kommentit (13)

Vierailija

Heh heh, minulla on ollut yli 2-megainen liittymä jo vuodesta 2008 asti, eikä se ollut silloinkaan mikään kovin nopea liittymä, puhumattakaan että se enää nykypäivänä olisi.

Missä vuodessa oikein elät?

Vierailija

Saako nykyään enää ees 2-megaisia :O 
Musta tuntuu, että kun noita olen välillä vertaillut vaihtoa harkitessani, on kymppimeganen pienin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Saako nykyään enää ees 2-megaisia :O 
Musta tuntuu, että kun noita olen välillä vertaillut vaihtoa harkitessani, on kymppimeganen pienin.

Kännykkään saattaa saada noin  hitaan vielä.

Vierailija

Meillä kuuluu kymppimegainen vuokraan. Nopeampaakin saataisiin pienellä lisäpanostuksella (50Mbit kympillä ja 100 Mbit kahdellakympillä kuussa), mutta eipä meillä kahdella kauheasti ole siihen tarvetta. Tarttis vaihtaa telkkari, jos haluttaisiin se liittää kotiverkkoon (muuten täytyisi hankkia nykyiseen Samsungiin jokin erillinen hilavitkutin, jotta siihen saisi langattoman yhteyden), mutta saa tuo nyt vielä mennä. Jos tulevaisuudessa ostamme uuden telkkarin, jossa on sisäänrakennettu nettisovitin, tai mikä se nyt sitten onkaan, sitten tulee netin lisänopeuskin harkintaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

mulla on lumia puhelimessa 21 meganen. 4 meganen voisi myös riittää mutta hintaero vain 2€

lumia puhelimessa 21 meganen kk.paketti 16.90€

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla on lumia puhelimessa 21 meganen. 4 meganen voisi myös riittää mutta hintaero vain 2€

lumia puhelimessa 21 meganen kk.paketti 16.90€

Hyi vittu minkä hintasia noi liittymät nykyään!
Itselläni edelleen joskus yli 5 vuotta sitten hankittu MegaDesire liittymä joka oli hetken aikaa voimassa ollut kytkyliittymätarjous Saunalahdella. Mukaan tuli siis sen ajan superuutuus HTC Desire älypuhelin, ilmaiset puhelut Elisan liittymiin, 100 min kk puheaikaa muihin liittymiin ja nopeudeltaan rajoittamaton mobiililaajakaista.

Koko paskan hinta oli 19.90 €/kk, josta puhelimen osuus 15 euroa ja liittymän osuus 4,90 euroa. Koska puhelin on jo ajat sitten maksettu (ja päivitetty Samsung Note kakkoseen), niin olen jo muutaman vuoden maksanut ainoastaan tuota 4,90 liittymän hintaa. Eikä se tuosta ole mihinkään noussut, koska ne vähäiset puhelut soitan ainoastaan elisan liittymiin. Eli puhelut sekä nettiliittymä yhteensä noin vitosen kuussa :) Tätä samaa kännykän nettiliittymää käytän myös läppärissä ja tabletissa wifi hotspotin kautta.

Nauratti aikanaan kun nää liittymäkauppiaat vielä soitteli usein. Tuli nopeasti toisessa päässä hiljasta kun kerroin, että kaupat tulee heti, jos kykenet menemään nykyisen liitymäni hinnan alle. Puhelut loppui melko haipakkaan :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

4 g -netti reitittimellä ja hyvin pelittää kiitos Sonera! Kätevä ottaa mukaan kun lähtee minne tahansa.

Aika ääliömäistä kun puhelimesta voi jakaa netin eikä tarvi ottaa mitään palikoita ukaan

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat