Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pettaja unohti lapsen pous luokkakuvasta

Vierailija

oliko tää joku viesti et meidän perhe on alinta kastia ja ei väliä

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

Luultavasti kertoo enemmän kuitenkin lapsesta kuin opettajasta... mutta toki ehkä opettajan laskutaidosta hiukan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

mitä?

joo-o ei ollut luokkakuvassa vaikka oli kyllä koulussa ja yksilökuvat oli otettu

Vierailija

mikä mahtaa olla mun lapsessa vikana? Eihän sellasta syytä ookaan et jätetään luokkakuvasta pois? Omassa lapsuudessani pahimmat koulukiusaajatki oli kuvassa ja mun laps ei oo mitenkään villi yms. Enemmänki hiljanen.

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti kertoo enemmän kuitenkin lapsesta kuin opettajasta... mutta toki ehkä opettajan laskutaidosta hiukan.

Vierailija

Aika stressaantunut ope varmaankin? Oliko siis luokkakuvasta poisjääminen ihan tarkoituksellista ja piti ottaa vain yksilökuvat, vai miten? Olikohan jotenkin käsittänyt, ettei oteta kuvia lainkaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eihän lapsi itse unhtanut olla paikalla kun kuvaus aika oli sovittu?

no tuota eiks ala-asteella vielä ihan katota aika tarkasti et kaikki on paikalla ja jos ei oo ni ainaki kysytään et miksei. Tai ainaki ois vanhemmille voinu ilmottaa ettei reiän laps ollu luokkakuvassa koska....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kysyisit siltä opettajalta..

niin kysynki mut kysyn myös täällä koska jos täälä ois jollekin käynyt myös näin... En oo ite koskaan kuullutkaan :\

Vierailija

Lapsesi on onneton nyhverö, joka ei itse osaa pitää huolta läsnäolostaan. 

Näinkin tärkeä tilaisuus oli varmasti kaikkien tiedossa. Olette vain epäonnistuneet täysin kasvatustehtävässänne. Turha opettajaa syytellä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eihän sellasta syytä ookaan et jätetään luokkakuvasta pois?

Kertoiko opettaja että jätti jonkun tarkoituksella pois kuvasta?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat