pettaja unohti lapsen pous luokkakuvasta
oliko tää joku viesti et meidän perhe on alinta kastia ja ei väliä
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
jotenki tulee sellainen olo et opettajalle on vähän hällä väliä missä lapset on ja et vihaa meidän lasta
Millaiseksi kuvailisit omaa itsetuntoasi?
Vierailija kirjoitti:
Missä se muksu oli? Piilossa jossain vai vessassa?
en tiä.
no kuule. Mun itsetunto ei oo edelleenkään syy jättää lasta pois luokkakuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jotenki tulee sellainen olo et opettajalle on vähän hällä väliä missä lapset on ja et vihaa meidän lasta
Millaiseksi kuvailisit omaa itsetuntoasi?
voisko joku opettaja vastata et mikä on se syy miksi lapsi pitää jättää pois luokkakuvasta?
Ihme vastauksia! On toi nyt vähintään erikoista ja kiusaamisen mahdollisuuskin kävi mielessä. Olisi kyllä kiinnostavaa tietää, mitä tarkemmin tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
voisko joku opettaja vastata et mikä on se syy miksi lapsi pitää jättää pois luokkakuvasta?
Tuskin. Ehkä siihen saisit vastauksen miksi joku oppilas voin jäädä pois luokkakuvasta.
Oman muistikuvani mukaan kuvaukseen lähdettiin luokkahuoneesta opettajan johdolla. Eikö näin enää tehdä, vai minne ihmeeseen ap:n lapsi on siitä porukasta yhtäkkiä livahtanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en tiä.
Mikset kysy lapselta?
Vierailija kirjoitti:
mikä mahtaa olla mun lapsessa vikana? Eihän sellasta syytä ookaan et jätetään luokkakuvasta pois? Omassa lapsuudessani pahimmat koulukiusaajatki oli kuvassa ja mun laps ei oo mitenkään villi yms. Enemmänki hiljanen.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti kertoo enemmän kuitenkin lapsesta kuin opettajasta... mutta toki ehkä opettajan laskutaidosta hiukan.
Miten voi jättää kuvasta pois? Eikö sinne mennä tyyliin luokasta jonossa? Jos jostain syystä poistuu ryhmästä, niin sitten jää kuvasta pois.
Meidän lasta kuvaaja ei päästänyt luokkakuvaan, kun ei ollu tilattu mitään kuvapakettia, olisi haluttu pelkkä luokkakuva, mutta ei sitten tarvittu sitäkään, kun lapsi puuttui siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä mahtaa olla mun lapsessa vikana? Eihän sellasta syytä ookaan et jätetään luokkakuvasta pois? Omassa lapsuudessani pahimmat koulukiusaajatki oli kuvassa ja mun laps ei oo mitenkään villi yms. Enemmänki hiljanen.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti kertoo enemmän kuitenkin lapsesta kuin opettajasta... mutta toki ehkä opettajan laskutaidosta hiukan.
Miten voi jättää kuvasta pois? Eikö sinne mennä tyyliin luokasta jonossa? Jos jostain syystä poistuu ryhmästä, niin sitten jää kuvasta pois.
Meidän lasta kuvaaja ei päästänyt luokkakuvaan, kun ei ollu tilattu mitään kuvapakettia, olisi haluttu pelkkä luokkakuva, mutta ei sitten tarvittu sitäkään, kun lapsi puuttui siitä.
no voi jessus. Kuuluuhan se laps luokkaan vaikkei kuvapakettia ottaskaan
Vierailija kirjoitti:
Mikset kysy lapselta?
Tai opettajalta?
Enhän minä voi tietää miksi teidän lapsi on pois luokkakuvasta. Minä en ainakaan laskenut oman luokkani oppilaita enää siinä vaiheessa kun asettautuivat kuvattavaksi. Kaikki tiesi mihin ollaan menossa kun käveltiin liikuntasaliin jonossa, jos joku livahti pois ja jäi sen takia kuvasta, niin eikö se ole ns. luonnollista karsintaa? Hiljainen lapsi varmaan unohtuu helpommin kuin äänekäs, mutta ei siellä ole montaa minuuttia aikaa etsiä ja maanitella lapsia ympäri koulua, jos joku päättää jäädä ryhmäkuvasta pois. Kuvaaja on paikalla yhden tai kaksi päivää ja kuvaa monta tuntia putkeen. Siinä ei montaa sekuntia jää per oppilas aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset kysy lapselta?
Tai opettajalta?
Enhän minä voi tietää miksi teidän lapsi on pois luokkakuvasta. Minä en ainakaan laskenut oman luokkani oppilaita enää siinä vaiheessa kun asettautuivat kuvattavaksi. Kaikki tiesi mihin ollaan menossa kun käveltiin liikuntasaliin jonossa, jos joku livahti pois ja jäi sen takia kuvasta, niin eikö se ole ns. luonnollista karsintaa? Hiljainen lapsi varmaan unohtuu helpommin kuin äänekäs, mutta ei siellä ole montaa minuuttia aikaa etsiä ja maanitella lapsia ympäri koulua, jos joku päättää jäädä ryhmäkuvasta pois. Kuvaaja on paikalla yhden tai kaksi päivää ja kuvaa monta tuntia putkeen. Siinä ei montaa sekuntia jää per oppilas aikaa.
aika väsynyt ja ammattitaidoton jos oppilaat vaan livahtaa pois
Opettaja on selvästi kateellinen jostakin. Tuskin kuitenkaan pienelle (?) lapselle, vaan todennäköisemmin sinulle. Oletan, että opettaja on nainen, joten syy voi olla mikä vain: ulkonäkö, aviomiehesi, yhteiskunnallinen asemasi tms. En voi tietää puolestasi mikä perimmäinen syy on.
Meilläkin oli käytäntö että jos ei ota kuvapakettia niin ei pääse luokkakuvaankaan. Mielestäni ihan normaalia?
Ap, minkä ikäinen lapsi? Oletko kysynyt lapseltaan itseltään miksi hän ei ole kuvassa?
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin oli käytäntö että jos ei ota kuvapakettia niin ei pääse luokkakuvaankaan. Mielestäni ihan normaalia?
Luokkakaverit saattavat haluta kuvan koko luokasta, siksi kaikki mukaan luokkakuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en tiä.
Eikä vissiin kiinnostakaan?
Vierailija kirjoitti:
Luokkakuvanhan pitäisi olla taltio luokasta, ei niistä oppilaista jotka ottivat kuvapaketin.
Ei voi olla todellista tuo että köyhät jätetään luokkakuvasta pois kun ei ole varaa ostaa pakettia!
ja tää on syy jättää lapsi pois? Mihin tää maailma on menny?