Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäi sit ne lenkkarit ostamatta. Kiitos myyjän.

Vierailija
17.10.2015 |

Olen ihminen, joka ei halua myyjän palvelua kenkiä ostaessani, koska kykenen siihen varsin hyvin itsekin. Löysin stadiumista lenkkarit, jotka olisin halunnut. Hinta oli kohdillaan ja värikin näytti kivalta. Niitä hipelöidessäni myyjä tapansa mukaan tuli iloisesti tervehtimään ja kysymään, että tarvitsenko apua. Tervehdin iloisesti takaisin ja sanoin ystävällisesti, että juuri nyt en tarvitse apua, mutta kutsun sitten jos tulee kysymyksiä. Tähän myyjä, että selvä ja otti askeleen taakse päin. 

Siihen se jäi metrin päähän kyttäämään ja hymyilemään ja mulle tuli vaivautunut olo. Ajattelin sovittaa kenkää ja siirryinkin sohvalle jonne myyjä seurasi perässä ja jäi taas viereen seisomaan kädet selän takana, päkiöiltä kantapäille keinahdellen.

Siinä kohtaa mulle sitten riitti. Palautin lenkkarin paikoilleen ja poistuin kaupasta. Jäi ihan hitosti harmittamaan, koska olisin 99% varmuudella ostanut satasen lenkkarit, mutta kiusallinen tilanne pilasi oston.

Ymmärrän, että heille on opetettu asiakaspalvelua ja täytyy olla innokas, mut jos sanon, että en tarvitse palvelua niin pitääkö silti jäädä siihen kytikselle? 

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah ei voi olla totta. Voi kuvitella ku oot pälyilly sitä myyjää naama norsun vitulla et millon se häipyy siitä . Eikö tuossaki nyt olis vaan voinu sanoa että haluaisit ostaan ne kengät ja onko sitä ja sitä kokoa...yksikertaista.  Olisit nyt kotona uusien kenkies kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän