Ketkä kaksi tunnettua henkilöä olette joskus sekoittaneet toisiinsa?
Minulla meni joskus Freeman ja Rainer Friman sekaisin. :D
Kommentit (116)
Eurythmicsin laulusolisti Annie Lennox ja Roxetten laulusolisti Marie Fredriksson ovat minulla menneet sekaisin, kun olin lapsi.
Hups, vahinkoalapeukku tai siis alanuoletus viestiin 15. Oikeasti piti klikata muilta ylös päin. :)
Rod Stewart ja Riki Sorsa muistuttavat toisiaan.
Muilta = nuolta. Puhelimen autocorrect on ihana, heh. T. 24
Poliitikko Matti Vanhanen ja curling-pelaaja Markku Uusipaavalniemi.
Riki Sorsa ja sen veli
Baldwinin veljekset.
Milonoffin veljekset
Aki ja Mika Kaurismäki
Vierailija kirjoitti:
Rod Stewart ja Riki Sorsa muistuttavat toisiaan.
Tää oli mullakin! Nimikirjaimetkin täsmää :D
Autourheilijoita 90-luvulla, kun molemmat olivat nuorempia: Tommi Mäkinen ja Rubens Barrichello. Eksyin telkkarin eteen juuri, kun suomalainen toimittaja oli haastattelemassa Tommi Mäkistä ja ihmettelin kovasti sitä, että haastattelu tehtiinkin englanniksi. Sitten katsahdin haastateltavaa tarkemmin ja huomasin, ettei se oikeasti ollutkaan Tommi vaan brassi Rubens. :D
Luulin pitkään, että laulaja Pinkin sukunimi on Floyd :| Aikuisikään asti
Australialainen laulaja John Paul Young (tunnettu hitistään "Love is in the air"), brittiläinen laulaja Paul Young ja edesmennyt Mike + the Mechanicsin jäsen Paul Young.
kaikki nuoret kiiltokuvapojunäyttelijät: zac efron, chace crawford, josh hartnett, chris hemsworth, sam worthington, channing tatum, hayden christensen, shia labeouf, chris pine ja mitä näitä nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Eurythmicsin laulusolisti Annie Lennox ja Roxetten laulusolisti Marie Fredriksson ovat minulla menneet sekaisin, kun olin lapsi.
Mulla taas Annie Lennox ja Jamie Lee Curtis :D
Matin ja Tepon kohdalla pitää aina sekunti miettiä kumpi olikaan kumpi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla meni joskus Freeman ja Rainer Friman sekaisin. :D
Freemanista tuli mieleen: Morgan Freeman ja Samuel L. Jackson. Useita kertoja.
Sara Chafak ja Sohvi Ruusilainen
Kendall ja Kylie Jenner