Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron aiheuttama tunteiden vuoristorata :(, auttakaa.

Vierailija
17.10.2015 |

Hei!

Muutin kuukausi sitten pois meidän ihanasta kodistamme, siitä, minkä piti olla minun loppuelämäni koti, loppuelämäni miehen luota.

Syy eroon oli se, että mies jäi toistuvasti kiinni seksisävytteisistä viestittelyistä useiden eri naisten kanssa. Sen lisäksi minä olin hänelle itsestään selvyys. Näännyin suhteessa liian pitkään vailla läheisyyttä, rakkautta ja seksiä. Olen vihainen siitä, että annoin kohdella itseäni kuin kynnysmattoa. Minä, itsenäinen ihana nainen. En kelvannut exälleni, vaikka olisin ollut millainen tahansa. Ihan kuka tahansa nainen oli exäni mielestä minun kiinnostavampi. Te ette usko, miten raivona olen.

Luultavasti joku toinen nainen jo viettää aikaansa minun rakkaudella suunnittelemassani talossa. Tuntuu, että happi loppuu.

Tiedän, että aika auttaa ja lopulta olen kiitollinen, että pääsin paskasta eroon. Nyt ei vain tunnu siltä, vaan olen äärimmäisen loukkaantunut, kun en kelvannut.

Ei sitä suotta sanota, että eroaminen on pieni kuolema.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituspostauksestasi on seitsemän vuotta ja kukaan ei vastannut tähän.

Kiinnostaisi kovasti tietää, että miten elämäsi jatkui tuosta ja mitä kaikkea tämän seitsemän vuoden aikana on tapahtunut? Ehkä löysit jonkun toisen, jonka kanssa olet ollut jo vuosia, ehkä palasit eksäsi kanssa yhteen? Ehkä olet ollut sinkkuna koko tämän ajan tai ehkä olet tässä välissä kokenut useita parisuhteita?

Mielenkiintoista tämä elämä, kaikkea voi tapahtua tämmöisen jälkeen. AP, jos saat tämän viestin, olisin äärimmäisen kiinnostunut mitä kaikkea elämässäsi tapahtui tuon eron jälkeen ja kuinka voit nykyään? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi