12 vuotias päänsärky

Vierailija

Olen siis 12v tyttö. Päätäni särkee melkein joka päivä. Päänsärky on yleensä melko lievää. Mä haluisin tietää mikä mulla on.

Kommentit (11)

Vierailija

Syötkö tarpeeksi? Liikutko, oletko ulkona ja nukutko riittävästi? Entä paljon vietät aikaa tietokoneella. Päänsärkyyn on monia syitä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Juttelehan vanhempiesi kanssa. Voi olla syytä käydä lääkärissä

Olen jutellut äidin kanssa niin se sano ettei päänsäryn takia mennä lääkäriin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Syötkö tarpeeksi? Liikutko, oletko ulkona ja nukutko riittävästi? Entä paljon vietät aikaa tietokoneella. Päänsärkyyn on monia syitä

syön ainakin omasta mielestäni tarpeeksi. Ulkona olen arkisin yleensä. Nukun välillä 9 tuntii tai 8 tuntii. Tietokoneella oleminen vaihtelee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Harrastan tanssia kahdesti viikossa

Vierailija

Normaali ja kuuluu ihan murrosikään. Mun pojat 11 ja 14 ja noin 11v. alkoi päänsäryt. Nyt vanhin täyttää 14v. ja päänsärkyä on tosi harvoin. Muista ottaa lääkettä päänsärkyyn.

Vierailija

Onko sulla jotain huolia? Kaunko istut tietskalla? Milloin sitä päänsärkyä on? Illalla vai aamulla? Miten menee ohi? Onko muita oireita, esim. Oksettaako tai onko näköhäiriöitä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla jotain huolia? Kaunko istut tietskalla? Milloin sitä päänsärkyä on? Illalla vai aamulla? Miten menee ohi? Onko muita oireita, esim. Oksettaako tai onko näköhäiriöitä?

Tietokoneella oleminen vaihtelee. Viikonloppusin saatan olla tietokoneella jopa yli kaks tuntii, mutta arkisin en ole välttämättä ollenkaan. Päänsärkyä on iltapäivällä. Mua ei okseta eikä ole näköhäiriöitä

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat