Ensimmäistä kertaa kampaamoon värjäämään

Blondi

Olen aina värjännyt vaaleat hiukset itse. Nyt haluaisin värjätä hieman tummemmaksi. Yritän arvioida hintaa ja mietin että pitääkö kampaamossa tehdä värinpoisto ennen värjäystä? Hinnastoissa sellainen näkyy olevan? Entä saadaankohan hiukset kerralla värjättyä vai pitääkö varautua useampaan käyntiin?

Kommentit (7)

Vierailija

En usko, että tarvii tehdä värinpoistoa, se tulee yleensä kyseeseen, jos on blondattu aivan valkoiseksi tai sitten on rankkaa mustaa väriä tms mikä rasittaa hiusta. Ja se poisto rasittaa lisää. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En usko, että tarvii tehdä värinpoistoa, se tulee yleensä kyseeseen, jos on blondattu aivan valkoiseksi tai sitten on rankkaa mustaa väriä tms mikä rasittaa hiusta. Ja se poisto rasittaa lisää. 

c

Kerro miksi mielestäsi blondatulle pitää tehdä värinpoisto ennen tummemmaksi värjäämistä, kun blondaus jo itsessään poistaa väriä, ei lisää. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

c

Kerro miksi mielestäsi blondatulle pitää tehdä värinpoisto ennen tummemmaksi värjäämistä, kun blondaus jo itsessään poistaa väriä, ei lisää. 

No ajattelin yleensä värinpoistoa, jos vaikka asiakas haluaa palata  lähemmäs tai kokonaan omaan luonnolliseen väriinsä ja se rankka, pitkällinen värjäys on ollut blondausta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

c

No ajattelin yleensä värinpoistoa, jos vaikka asiakas haluaa palata  lähemmäs tai kokonaan omaan luonnolliseen väriinsä ja se rankka, pitkällinen värjäys on ollut blondausta. 

Blondaus itsessään poistaa väripigmenttejä, ei lisää. Mitä poistettavaa on sellaisissa hiuksissa, joista on poistettu jo väripigmentit eli blondattu? Jolloin blondaus itsessään on jo ollut värinpoistoa.

Vierailija

Värjään nykyisin itse. Tutuista tuotteista tiedän mikä on lopputulos. Kampaamon värjäys on aina epäonistunut, enkä ole ollut tyytyväinen ja maksaa ihan simona.

Vierailija

Ota itsellesi kiiltokäsittely - se kuluu nopeasti kyllä pois, mutta ei kokonaan. Näin voit ensin kokeilla sopivaa sävyä turvallisesti. Käsittelyn saa myös joistain paikoista halvalla. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Värjään nykyisin itse. Tutuista tuotteista tiedän mikä on lopputulos. Kampaamon värjäys on aina epäonistunut, enkä ole ollut tyytyväinen ja maksaa ihan simona.

Sama mulla. Kerran viime vuosien aikana olen ollut tosi tyytyväinen kampaajan työhön, ja se maksoi silloin jotain 115 euroa. Muilla kerroilla on ollut huono tai ok tulos, eli rahaa on mennyt ihan liikaa siihen nähden mitä oon saanut. Kotivärjäilyssä onnistun joskus hyvin ja joskus huonosti, jos kokeilen jotain uutta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat