Mikä on tyhmin/oudoin syy miksi sinut on jätetty?

Vierailija

Olin 22vuotias, kun ensimmäinen poikaystäväni jätti minut vuoden seurustelun jälkeen, koska opiskelin liikaa ja minulla oli hänen mielestään väärä ura valinta.

seuraava poikaystävä jätti siksi koska en ostanut hänelle synttäri lahjaksi toivomaansa autoa??? Ei helvetti. 

Joo ja on ollut pari "oot tosi kiva oikeesti, mut jos hankkisit silarit nii olisit täydellinen, kun olen kieltäytynyt niin sitten en olekkaan enään kiva" 

Kommentit (5)

Vierailija

No melkoisia tampioita oot kyllä onnistunut löytämään. Tosin yleensä miehet eivät kerro mitään syytä, joten kai tuokin on sitten parempi.

Vierailija

Minua ei ole jätetty tyhmistä syistä, yleensä ihan hyvistä syistä, mutta yksi syy kyllä oli sellainen, joka tuntui kurjalta. Olin nuoren miehen (se oli abivuonnamme) ensimmäinen tyttöystävä seksimielessä, minulla oli kokemusta jo parin pojan verran. Kun tämä abipoika oli päässyt seksin makuun, hän halusi lähteä kokeilemaan muita tyttöjä. Kyllä minä sen tavallaan ymmärsinkin, mutta ajoitus, jättäminen ylioppilaskirjoituksia edeltävänä iltana ei ollut ihan paras. Mutta ällä kirjoitin englannista. Hän ei ollut minulle mikään suuri rakkaus, enkä minä tosiaankaan hänelle, mutta silti harmitti ja loukkasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olin 22vuotias, kun ensimmäinen poikaystäväni jätti minut vuoden seurustelun jälkeen, koska opiskelin liikaa ja minulla oli hänen mielestään väärä ura valinta.

seuraava poikaystävä jätti siksi koska en ostanut hänelle synttäri lahjaksi toivomaansa autoa??? Ei helvetti. 

Joo ja on ollut pari "oot tosi kiva oikeesti, mut jos hankkisit silarit nii olisit täydellinen, kun olen kieltäytynyt niin sitten en olekkaan enään kiva" 

Voi hyvää päivää! Autoa??Jo on suuret odotukset pojalla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat