Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkki ahdistuneille

Vierailija
24.09.2024 |

Muuta asiat mitä et voi hyväksyä ja hyväksy asiat mitä et voi muuttaa. 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau tuota ei ollut kukaan koskaan kuullut. Mä voisin antaa vinkin ahdistuneille kun on sitä vaivaa. Jos on jotain mikä auttaa niin sitä pitäisi ainakin kysyä lääkäriltä saako sitä? Jos ei saa niin sitten pitää päättää hankkiiko sitä siitä huolimatta.

Vierailija
2/32 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau tuota ei ollut kukaan koskaan kuullut. Mä voisin antaa vinkin ahdistuneille kun on sitä vaivaa. Jos on jotain mikä auttaa niin sitä pitäisi ainakin kysyä lääkäriltä saako sitä? Jos ei saa niin sitten pitää päättää hankkiiko sitä siitä huolimatta.

Aika harva on kuullut ja vielä harvempi sisäistänyt. Valitetaan vain eikä tehdä asioille mitään, tai sitten kannetaan huolta jostain mille ei kukaan voi mitään. Vähemmästäkin tulee suru. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee. 

Vierailija
4/32 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka aloituksen vinkki auttaa ihmisiä, joita ahdistaa esim. ulosmeno ja muut ihmiset?

Vierailija
5/32 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka aloituksen vinkki auttaa ihmisiä, joita ahdistaa esim. ulosmeno ja muut ihmiset?

Pitää hyväksyä, että ulosmeno ja muut ahdistaa. 

Vierailija
6/32 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa helpolta. Minua ahdistaa liiallinen työmäärä. Ongelma poistuu, jos otan lopputilin. Siinä vain on riski, että tilalle tulee muita ongelmia, kuten huonompi työpaikka tai rahattomuutta.

Vähän sama, jos vaikkapa puolison kanssa menisi huonosti. Ero ratkaisisi ongelman, mutta sitten ongelmana olisi asunnon etsiminen, lapsen huolto ja jälleen taloudelliset ongelmat.

Suo siellä, vetelä täällä.

Vierailija
7/32 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi hyväksyä sodan ja väkivallan?

Vaikea elää tällaisessa maailmassa.

Vierailija
8/32 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on vinkki. Jos olet nainen, revi munasarjat irti. Ne on koko helvetin alkulähde.

Vierailija
9/32 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse hyväksyä, mutta ei kannata liikaa miettiä ongelmia, joille ei voi mitään. Etenkään, jos ne eivät suoranaisesti liity omaan elämään.

Vierailija
10/32 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee osasi sotien ja väkivallan lopettamiseksi. 

Vierailija
11/32 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla tai läheisilläsi ole lainkaan henkilökohtaisia ongelmia, jos suurin ongelmasi on ulkomailla käytävä sota?

Vierailija
12/32 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa helpolta. Minua ahdistaa liiallinen työmäärä. Ongelma poistuu, jos otan lopputilin. Siinä vain on riski, että tilalle tulee muita ongelmia, kuten huonompi työpaikka tai rahattomuutta.

Vähän sama, jos vaikkapa puolison kanssa menisi huonosti. Ero ratkaisisi ongelman, mutta sitten ongelmana olisi asunnon etsiminen, lapsen huolto ja jälleen taloudelliset ongelmat.

Itse kun olin huonossa työpaikassa niin vaihdoin sellaiseen jossa kuormitus on pienempi ja palkka suurempi. Problem solved.

Jos puolison kanssa on ongelmia, niin varmaan niiden ratkaisemiseksi voisi edes yrittää jotain muuta kuin eroamista, eikö vain? 

Vierailija
13/32 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastoahdistus!! Yhyy!!

Vierailija
14/32 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kun olin huonossa työpaikassa niin vaihdoin sellaiseen jossa kuormitus on pienempi ja palkka suurempi. Problem solved.

Jos puolison kanssa on ongelmia, niin varmaan niiden ratkaisemiseksi voisi edes yrittää jotain muuta kuin eroamista, eikö vain? 

Kuulostaa helpolta. Helpompia ja parempipalkkaisia töitä lienee paljon tarjolla? Juopon, uskottoman tai väkivaltaisen puolisonkin muuttaminen lienee helppoa kuin lapsen löyminen.

Vierailija
15/32 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muutan sen, että opettajani hyväksikäytti minua?

Vai pitäisikö se hyväksyä voimaannuttavana elämänkokemuksena?

Aloittajan kaltaiset besserwisserit voisivat ystävällisesti työntää päänsä ahteriinsa.

Vierailija
16/32 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nukkunut viime yönä ollenkaan. Siis en yhtään. En pyörittele yöllä ongelmia päässäni, uni ei vain tule. Aivoni eivät suostu lepäämään.

Mitä minun tulee tässä hyväksyä? Tehdä?

Olen saanut reseptilääkettä unettomuuteen, mutta sekään ei aina tehoa. Lääkäri ei kirjoita parempaa.

Vierailija
17/32 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on vinkki. Jos olet nainen, revi munasarjat irti. Ne on koko helvetin alkulähde.

Päin vastoin! Jos olet mies, napsaise pallit pois. Helppo homma, eikä kenenkään tarvi enää ahdistua sinusta.

Vierailija
18/32 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista teillä se ahdistus on? 

Mistä se johtuu? 

Onko se tunnetta?

Onko se ihan fyysistä? Viekö petiin?

Vierailija
19/32 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nukkunut viime yönä ollenkaan. Siis en yhtään. En pyörittele yöllä ongelmia päässäni, uni ei vain tule. Aivoni eivät suostu lepäämään.

Mitä minun tulee tässä hyväksyä? Tehdä?

Olen saanut reseptilääkettä unettomuuteen, mutta sekään ei aina tehoa. Lääkäri ei kirjoita parempaa.

Ei siihen auta muu kuin aika. Olen kärsinyt samasta joskus. Se yövalvominen alkaa myös stressaamaan. Se on vain sinniteltävä eteenpäin.

Vierailija
20/32 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päin vastoin! Jos olet mies, napsaise pallit pois. Helppo homma, eikä kenenkään tarvi enää ahdistua sinusta.

Juuri näin 😂🤣🤣😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi