Mitä haittaa jos käyn salilla peräkkäisinä päivinä? Minulla 2-jakoinen ohjelma.

Vierailija

Välillä on viikkoja että tulee esim vapaapäivien vuoksi mahdollisuus ehtiä salille useammin, ja välillä taas ei ehdi muutamaan päivään. Eli voi olla viikko että käyn to-pe-la salilla. Seuraavan  kerran vasta ti tai ke seuraavalla viikolla. Onko tästä haittaa kehittymisen tms kannalta?

Minulla on 2-jakoinen ohjelma, eli alavartalo ja ylävartalo erikseen. Saako lihakset riittävästi lepoa jos torstaina teen jalat, perjantaina kädet ja lauantaina taas jalat.

Salin lisäksi lenkkeilen lähes päivittäin minimissään 30 min/pv.

Kommentit (9)

Vierailija

No jos oikeasti teet rankan jalkatreenin niin palautumiseen varaisin 2-4 päivää yhden sijaan. Eli en ymmärrä tuota sun treenitahtia.

Kannattaa myös pitää välipäiviä, jolloin korkeintaan kävelee kevyesti/venyttelee, edellyttäen, että odotat, että treenisi johtaa jonnekin.

Vierailija

Kyllä mä kahden treenipäivän jälkeen pidän lepopäivän salista vaikka pakolla. Ei se kolmas päivä ole enää tehokasta treeniä, jos aiemmat kaksi on tehnyt kunnolla. Mulla myös kaksijakoinen ohjelma.

Vierailija

Kiitos vastauksista! Olen aloittanut (taas kerran..) salitreenit vasta noin pari viikkoa sitten. Ja siksi innostus on suuri nyt alussa. 

Kyllä tuntuu jaloissa toissapäiväinen salitreeni, eikä siitä varmastikaan sitä hyötyä tulisi jos lähtis nyt salille taas. Pitää nyt vaan malttaa huomiseen ja käydä vain lenkillä.

ap

Vierailija

SULLA ALKAA TULEE LISÄÄ PASKAA HOUSUUN SALILLA JA VÄHÄN MUUALLAKIN, EI SE MITÄÄN, PYYHIT VAAN SALILAITTEISIIN SKEIDAISET VAATTEESI, PERSEESI PASKAN VOIT PESTÄ UIMAHALLIN LASTENALTAASSA.-IISAK SONNI

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat