G: Mitä luet kun istut kakalla?
Kommentit (13)
Nyt jos meen asialle niin Pohjois-Koreaa käsittelevää kirjaa. Usein myös ilmaisjakelulehtiä.
Paulo Coelhoa. Tarpeeksi p*skaa kirjallisuutta.
Av:ta tietenkin, sopii teemaan hyvin. En mä tätä muuten enää luekaan.
Heitän mainokset ja ilmaisjakelulehdet eteisestä suoraan vessaan, jossa niitä sitten tulee selailtua istunnon aikana.
En mitään,tyhjennän suoleni yleensä alle puolessa minuutissa.
Jotain kätevän kokoista esim. akkaria.
Hätätilanteessa (heh) käy mikä vain, mikä käteen osuu, vaikka lapsen koulukirja. Mutta lukemista pitää olla, muuten toimitus ei onnistu.
Yleensä Aku Ankkaa. Niitä on iso pino vessan hyllyllä.
Vaikka kortsupakkauksen tuoteselostetta jos en muista ottaa luettavaa..jotain mitä löytyy vessan laatikosta
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kortsupakkauksen tuoteselostetta jos en muista ottaa luettavaa..jotain mitä löytyy vessan laatikosta
Jep, aika moneen kertaan on tullut tutuksi shampoon koostumus, vessapaperin valmistusmaa jne.
Mikähän siinä on, että jotain on pakko lukea pöntöllä. Näin oli minulla jo lapsena.
Terveellisin paskantamistekniikka on se,että korottaa jalat lähes pöntön korkeudelle jakkaran tms. korokkeen avulla. Mitä pitempään toimitus kestää,sitä epäterveellisempää se (ajan mittaan) on.
Purnukoitten kylkiä, jos jää tarpeeksi aikaa.
Av:ta