Minulla ei ole yhtään läheistä naisystävää..

Vierailija

Siis sellaista, jonka kanssa soittelisi viikoittain ei edes kuukausittain. On vain sellaisia kavereita, joita tapaan ehkä kerran kahden kk aikana. Ja sit työkaverit. Ainoa, tosi läheinen ystävä kuoli vuosi sitten.

Minulla on lapsia ja miesystävä. Tunnen välillä itseni yksinäiseksi heistä huolimatta. Elämä ja arki on kiireistä ja aika kyllä kuluu hyvin. Mutta joskus kaipaan sellaista kaveruutta, mitä nuorempana oli. Että soitellaan muuten vain tai tavataan jossain kahvilassa, käydään lenkillä ja muuta kivaa. Itse yritän pitää yhteyttä ystäviin, mutta aina se vaan hiipuu. Kenelläkään ei ole aikaa kahville ja on muita menoja, kun välillä yritän lähestyä. Surettaa..

Kommentit (8)

Vierailija

Kuulostaa tutulta. Mulla on kans ystävät kaikonneet jonnekin ja juuri tuo ettei kellään ole aikaa. Toki itsellänikin aika kortilla ku on pieniä ja isoja lapsia. Aviomies on myös hyvä ystävä jo voidaan puhua kaikesta mutta silti se naisystävä olis kiva:)

Vierailija

Mulla ei ole koskaan ollut yhtään naispuolista ystävää. Mulla oikeastaan on 1 ystävä, ja se on 10 vuoden takainen exäni. Ei sitä jotenkin enää osaa kaivatakaan ystäviä, nuorempana kyllä kaipasin kovastikin.

Vierailija

Ihan kuin mun tekstiä. Tosin oma ystäväni ei Luojan kiitos ole kuollut, vaan kaikki he vaan jääneet ns. matkasta :( Pakolliset peukutukset Facebookissa puolin ja toisin jokaisen lapsen kuviin, siinä se. Ennen oltiin niin läheisiä.

Voiko enää yli 30vuotiaana saada läheisiä ystäviä? Ja jos, niin mistä? Jos lapsetkin on jo niin isoja,ettei mitkään avoimet päiväkodit tue kyseeseen. Mun paras - ja ainoa- ystävä on nykyään oma mies. Ei kai siinä ole mitään pahaa, mutta sillä on liikuntaharrastusten myötä kyllä säilyneet omat kaverit vuosikausia, mä vaan yksin. Möllään sitten ja odottelen, kun mies tulee takas kotiin. Tylsää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin mun tekstiä. Tosin oma ystäväni ei Luojan kiitos ole kuollut, vaan kaikki he vaan jääneet ns. matkasta :( Pakolliset peukutukset Facebookissa puolin ja toisin jokaisen lapsen kuviin, siinä se. Ennen oltiin niin läheisiä.

Voiko enää yli 30vuotiaana saada läheisiä ystäviä? Ja jos, niin mistä? Jos lapsetkin on jo niin isoja,ettei mitkään avoimet päiväkodit tue kyseeseen. Mun paras - ja ainoa- ystävä on nykyään oma mies. Ei kai siinä ole mitään pahaa, mutta sillä on liikuntaharrastusten myötä kyllä säilyneet omat kaverit vuosikausia, mä vaan yksin. Möllään sitten ja odottelen, kun mies tulee takas kotiin. Tylsää.

Voin samaistua..

Äiti mutta myös itsenäinen nai...

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet osaavat ylläpitää ystävyyssuhteita, mutta naiset eivät?

Koska miehet osaa pitää niistä ystävyyssuhteista huolta. Mulla ainakin on ystävistä he jotka AINA asettavat perheen ystävyyden edelle niin ovat jääneet vähitellen pois. Ne on juuri näitä joiden mies on menee ja touhuaa ja vaimo uhrautuu.

eli ehkä sinne peiliin kannattaisi katsoa jos ystäviä ei olw

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat