Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onpas outoa tämä kulmakarvojen värjäysaine!

Vierailija

Enää ei sekoitella astiassa mömmöjä, vaan sipaistaan kulmiin semmoisinaan ja värjäytyy heti. Aika pelottavaa :O

Kommentit (4)

Vierailija

Nykyään ne useimmat on sellaisia, että ensin sivellään läpikuultava neste kulmiin ja/tai ripsiin, annetaan vaikuttaa pari minuuttia. Sitten vaan harjataan geeliväri ripsiin, ja se on heti valmis se väri, voi pestä geelin pois. Paljon mukavampaa värjäiy kuin vanhaan aikaan, kun piti kestää jopa vartti ne mönjät ripsissä, mistä niitä yleensä aina valui vähän silmäänkin ja kirveli niin hitosti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ne useimmat on sellaisia, että ensin sivellään läpikuultava neste kulmiin ja/tai ripsiin, annetaan vaikuttaa pari minuuttia. Sitten vaan harjataan geeliväri ripsiin, ja se on heti valmis se väri, voi pestä geelin pois. Paljon mukavampaa värjäiy kuin vanhaan aikaan, kun piti kestää jopa vartti ne mönjät ripsissä, mistä niitä yleensä aina valui vähän silmäänkin ja kirveli niin hitosti.

Onneksi sentään myydään kumpaakin. Minä olen käyttänyt varmaankin 25 vuotta sitä kahden tuubin mönjää ja ollut tulokseen oikein tyytyväinen. Harjoituksen myötä eivät silmätkään kirvele. Sitä geeliä käytin kolme kertaa ja heitin sitten pakkauksen pois. Helppoahan sen käyttö oli, mutta huonompi puoli oli se, että väriä ei jäänyt kulmiin ja ripsiin edes havaittavaa määrää.

Vierailija

No tulos oli aika... Erikoinen. Onneksi on viikonloppu! :D Ensinnäikin väri otti tosi epätasaisesti kiinni. Kulmiin jäi tummia laikkuja sinne tänne. Toisekseen väri on todella musta vaikka ruskea piti olla. Näihin tummiin laikkuihin väri jäi myös ihoon kiinni oikein kunnolla. Mielestäni levitin kuitenkin molemmat aineet huolellisesti. Mun on pakko värjätä kulmat vielä kertaalleen ja sit hinkata sitä väriä vaan pois :D Voi apua, en taida enää ikinä käyttää tätä! :D

ap

Vierailija

Minkä merkin tavaraa? En ole tuollaisesta kuullutkaan.

Vanha kahden tuubin tekniikka tosiaan toiminut täälläkin jo pitkään, en keksi mitään huonoa siinä, tosin värjään kulmia ainoastaan.

Noissa pikaratkaisuissa mua aina mietityttää se, että pitääkö vaikuttavan aineen olla "vahvempaa" jotta tulos saadaan nopeammin?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat