!!!!!!!!!!! Joulu on taas - JOULU 2015 Official !!!!!!!!!!!!!!!!!

Jouluhullut Ry

Laitoin eilen jouluvalot ulos (näköjään joku on jo ehtinyt kirjoittamaan av:lle). Laitan viikonloppuna lisää, koska ne näyttävät niin hienoilta pimeässä.

Pipari- ja torttutaikinaa on pakkasessa. Ostan vielä luumuhilloa ja pistän viikonloppuna joululaulut soimaan ja takkatulen lämmössä leivon joulutunnelmaa taloon. Vielä kun ulkona pyryttäisi lunta... :)

Ai niin, kynttilöitäkin tarvitaan.

Onko muita yhtä "jouluhulluja"?

Kommentit (9)

Vierailija

JOULU ON TAAS JOULU ON TAAS KATTILAT TÄYNNÄ PUUROO! NYT SITÄ SAA NYT SITÄ SAA VATSANSA TÄYTEEN PUUROO!

pooooorsaita äidin oomme kaikki oomme kaikki poooorsaita mamman oomme kaikki kaikki!

SIIINÄÄÄÄ JA MIIINÄÄÄ SIIINÄÄÄ JA MIIINÄÄÄ

Kiitos.

Vierailija

Valoja olen parit laittanut. Torttutaikinaa tekisi mieli käydä ostamassa ja tehdä pellillinen. Kuun vaihteessa olen ehkä synnyttämässä, ja nyt mietin, pitäisikö kaikki joulukoristelut tehdä ennen vai jälkeen sen? Yleensä olen laittanut (teko)kuusen pystyyn koristeineen joulukuun alussa.

Vierailija

Ensimmäinen paketti piparitaikinaa korkattu, syödään siis suoraan pakkasesta eikä polteta uunissa. Tähti ikkunassa ja lapsen huoneessa yhdet valot, laitetaan lisää tässä kunhan saadaan aikaiseksi.

Vierailija

Olin ennen jouluhullu, nyt viiden yksin vietetyn joulun jälkeen tulee lähinnä todella surullinen olo ja ahdistus ja haluaisin vaan nukkua tammikuuhun asti.

En enää jaksa ostaa itselleni lahjoja tai koristella paria kuusenoksaa, juon korkeintaan punaviinikännit ja koitan unohtaa koko pyhän.

Olkaa kiitollisia te joilla on ihmisiä joiden kanssa viettää joulua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olin ennen jouluhullu, nyt viiden yksin vietetyn joulun jälkeen tulee lähinnä todella surullinen olo ja ahdistus ja haluaisin vaan nukkua tammikuuhun asti.

En enää jaksa ostaa itselleni lahjoja tai koristella paria kuusenoksaa, juon korkeintaan punaviinikännit ja koitan unohtaa koko pyhän.

Olkaa kiitollisia te joilla on ihmisiä joiden kanssa viettää joulua.

Ja mä luulin että mun joulut on olleet surkeita. Tuli paha mieli sun puolesta :( Toivottavasti löydät rinnallesi jonkun <3 

Vierailija

Ostan kohta ❤️Joululahjoja. Kivaa! Koristeet tulee vasta myöhemmin, en vielä halua. Torttuihin pitää olla oma luumuhillo, en kestä valmishilloja. Luumua ja vettä keitetään ja soseutetaan mixerillä, sokeria jos haluaa. Niin hyvää.

Vierailija

Olen ostanut lapsille parit lahjat ja paketoinut ne valmiiksi. Joulutorttuja leivottiin ekan kerran jo lokakuussa :D

Seuraavaksi valot parvekkeelle ja pari kuusenoksaa maljakkoon koristeeksi. :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat