Rintaliivit ahdistaa, aarghh!

shit bra

Yövuoro alkaa, mutta heitän nämä v**tuun just nyt ja peitän nännit t-paidan alla teipinpaloilla.

Kommentit (13)

Vierailija

Käytän nykyään arkena lähinnä urheilurintsikoita, sata kertaa kaaritukiviriyksiä mukavampia! Juhlatilaisuudet, joissa on jotain avoselkäisiä mekkoja tms. ovat sitten erikseen ja vaativat vähän erilaiset alusvaatteet.

Vierailija

Minä heitin "pitsihepeneet" pois pari vuotta sitten epämukavuuden takia. Käytän nykyisin ainoastaan joustavia urheiluliivejä mukavuuden takia, sekä siksi, että kyseiset liivit litistävät rintoja, jolloin ne näyttävät pienemmiltä. Vihaan isoja utareitani.

Vierailija

Jos liivit ahdistavat, voi ongelma olla toisaalta niin yksinkertainen kuin väärä koko ja malli.

Mutta löytyy jostain merkeistä kaarituettomiakin rintaliivejä. Ne voivat olla ratkaisu herkkätuntoiselle jos kuppikoko ei ole kovin iso. Esim. Sokoksen Marks & Spencerillä on näitä ja hinnat ovat kohtuullisen edulliset.

Myös joillakin merkeillä on pehmustettuja kaarituettomia liivejä, joissa on hyvät olkaimet, esim. nämä:

http://www.ellos.fi/swegmark/glorify-rintaliivit/491153?N=1z141yuZ1z141o...|1&Nao=2&selArt=170863&pr=0C1B2S3T

Vierailija

Ahdistaa ne vaikka on erikoisliikkeen myyjän sovittamat ja oikeankokoisiksi todetut urheiluliivit. Puristaa, olkaimet uppoaa hartialihoihin, ja ennen muuta närästää! Etätyöpäivät olen ilman liivejä paitsi sen hetken kun käyn kävelylenkillä, ja niinä päivinä ei närästä. Harkitsen vakavasti pienennysleikkausta vaikka omalla kustannuksellani. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa ne vaikka on erikoisliikkeen myyjän sovittamat ja oikeankokoisiksi todetut urheiluliivit. Puristaa, olkaimet uppoaa hartialihoihin, ja ennen muuta närästää! Etätyöpäivät olen ilman liivejä paitsi sen hetken kun käyn kävelylenkillä, ja niinä päivinä ei närästä. Harkitsen vakavasti pienennysleikkausta vaikka omalla kustannuksellani. 

Sulle on myyty liian pieni ympärys, kuten nykyään rintaliiviliikkeissä usein tehdään. Osta isompi ympärys ja yhden kupin pienempi kuppikoko.

Vierailija

Ei ne erikoisliikkeen myyjätkään ole kaikki valitettavasti asiantuntijoita. Monesti myyvät sitä kokoa mitä sattuu olemaan hyllyssä. 

D/E

Itse en ole ikin tykännyt liiveistä. Siis perintridistä kaarituet yms. Olen vallan siirtynyt urheiluliiveihin tai ns toppeihin joissa muotoilua rinnoille. Monesti kuljen ilman. Vaikka rintani ovat idot, D/E, niin ovat kiinteät eivätkä roiku. Tiukka paita riittää hyvin. En tykkää hakadista jotka painuvat selkään kun nojaat kovaan. En tykkää olkaimista jotka eivät joudta vaan joko painavat tai tippuvat. Kuukautidkierron vaiheis on jopa kuppikooneroja joten liivejä tulisi olla monia. Teen myöskin liikkuvaa ja fyysistä työtä jolloin mikään ei saa häirit huonoja asentoja tai olemista. Juhliin on hyvät tuelliset alusvaatteet. Niistä en luovu myöskään mut arkena helppous ja mukavuus voittaa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joo kannattaa ostaa oikean kokoiset liivit niin ei ahdista. 

Jos sinulla ei olisi rintoja lainkaan, käyttäisitkö kehosi ympärillä napakkaa kuminauhaa joka päivä ja väittäisit, ettei se tunnu missään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kannattaa ostaa oikean kokoiset liivit niin ei ahdista. 

Jos sinulla ei olisi rintoja lainkaan, käyttäisitkö kehosi ympärillä napakkaa kuminauhaa joka päivä ja väittäisit, ettei se tunnu missään?

Jaa-a vaikea sanoa. Mulla nyt on kuitenkin nämä G70 kokoa olevat rinnat niin käytän liivejä jotka ovat oikean kokoisia ja mallisia. En kiinnitä niihin huomiota päivän aikana eikä mulla ole kiirettä riisua niitä tullessani kotiin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Puristaminen ja olkainten uppoaminen hartioihin ovat merkkejä väärästä koosta. 

PERFECT

Jos vain tarpeeksi pienet rinnat on niin cubukselta löytyy näitä triangle kaarituettomia versioita jossa on irrotettavat toppaukset!koot on kylläkin xs,s,m,l ehkä jossakin myymälässä jopa xl? Ei ahdista tai ourista ja hyvin tukee ja pysyy päälläkin!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat