Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä kohdun vuokrauksesta? Voisitko itse harkita vuokraavasi kohtuasi? Kelle?

Vierailija
08.02.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin vaikealta tuntuisi kohtuani kenellekään vuokrata. En varmasti pystyisi vauvasta ikinä luopumaan. En ainakaan tällä hetkellä voisi moista kuvitellakaan, en edes lähimmille ystäville tai sukulaisille.

Vierailija
2/4 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ikinä uskaltaisi ottaa sitä vastuuta. Entä jos kaadun ja jonkun TOISEN vauvalle käy huonosti? Syön väärin? Entä jos se viinilasillinen olikin liikaa? jne. On eri asia varmasti kantaa omaa lasta kuin jonkun toisen.

Jos joku haluaa kohtuaa vuokrata, niin mikäpä siinä. Ei minulla ole siihen mitään sanomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsisin tarkkaan, mutten osaa sanoa pystyisinkö siihen. Toivottavasti sellaita tilannetta ei eteen tule. Toisella siskollani onkin jo muksu ja toinen tulossa, toinen sisko vielä niin nuori, ettei muutamaan vuoteen ole ajankohtainen asia(luultavasti).

Vierailija
4/4 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että itse rupeaisin siihen missään olosuhteissa. Teoriassa, jos oma sisko kärsisi muuten lapsettomuudesta, niin ehkä...mutta nyt ei niin ole. Ketään muuta en keksi, kenen vuoksi ryhtyisin siihen.

En usko, että ilmiö tulee kovin yleiseksi koskaan. Jotkut miesasiamiehethän ovat esittäneet, että jos yksinäisen naisen hedelmöityshoito sallitaan, pitää taata myös yksinäiselle miehelle oikeus lapsiin. Mutta tässä kohtaa kyllä biologia tulee vastaan. Se on _pikkusen eri asia ruikauttaa spermat mukiin kuin kantaa lasta sisällään 9kk kaikkine raskausajan vaivoineen, synnyttää se verellä ja hiellä ja sitten luopua lapsesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi