Mikä on pahinta mitä olet sanonut miehestäsi/miehellesi muiden kuullen?

Vierailija

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Varmasti jotain miehen mielestä noloa hänelle mutta minun mielestäni vain hauskaa ja tuttavallista. Olen itse aika avoin ihminen ja mieheni taas haluaa pitää todella tarkasti omat asiansa omina. Minusta taas on mukavaa avoimesti kertoa kaikenlaisia asioita ja ajattelen, ettei mitään tarvitse hävetä tai peitellä.

Taisin kerran möläyttää hänen kavereidensa kuullen, että meidän suurin ongelma seksissä on se, että mies laukeaa yleensä liian nopeasti ja sitten joutuu odotella hetken aikaa seuraavaa kierrosta. 

Vierailija

Piti oikein tosissaan jäädä miettimään, enkä silti keksi mitään :D Tuli mieleen vaan kavereiden möläytyksiä miehistään. Eli olenko lie oikeasti hyvä vaimo, vai onko joku defenssi saanut tyystin unohtamaan omat möläytykset? 0:)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Varmasti jotain miehen mielestä noloa hänelle mutta minun mielestäni vain hauskaa ja tuttavallista. Olen itse aika avoin ihminen ja mieheni taas haluaa pitää todella tarkasti omat asiansa omina. Minusta taas on mukavaa avoimesti kertoa kaikenlaisia asioita ja ajattelen, ettei mitään tarvitse hävetä tai peitellä.

Taisin kerran möläyttää hänen kavereidensa kuullen, että meidän suurin ongelma seksissä on se, että mies laukeaa yleensä liian nopeasti ja sitten joutuu odotella hetken aikaa seuraavaa kierrosta. 

Itse en kyllä tiedä kuinka kauan olisin suhteessa tällaisen naisen kanssa. Se että näinkin intiimeistä asioista kerrotaan melkein kaikille ilman omaa suostumusta pettäisi luottamuksen totaalisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävän sääntö numero yksi: Älä ikinä arvostele miehesi sänkytaitoja julkisesti. Itselleni tuo oli itsestäänselvyys jo teininä, enkä mitenkään voi ymmärtää kaltaisiasi naisia. Anteeksi nyt, mutta minusta olet aika hirveä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oli minun vuoroni maksaa ostokset, sanoin miehelleni sitten kassalla "pakkaa horo, pakkaa!"

Ahhahhaha, tää on hyvä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sustakin ois varmaan vaan "tosi hauskaa ja tuttavallista" jos miehesi "mukavan avoimesti" kertoilisi kavereillesi/omille kavereilleen miten nyt on suuri ongelma seksissä, kun pillusi on niin löystynyt, ettei oikein tunnu miltään. Tai että on tosi ongelmallista, ettet osaa ottaa suihin kunnolla, tai et suostu nielemään spermaa - tai whatever. You name it. Mutta toivottavasti tajusit pointin.

Tuollaisella kommentoinnilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että olisit "avoin ihminen" - minäkin olen, silti jotkut asiat ei yksinkertaisesti kuulu muille. Siinä on kyse toisen ihmisen kunnioittamisesta.

Vierailija

"Vitun neiti!!" Huusin kätilöiden kuullen esikoisen synnytyksessä hirveissä tuskissa, kun miehelle tuli yhtäkkiä "huono olo" ja hänen piti paeta paikalta.

Ei kanna kaunaa :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä tiedä kuinka kauan olisin suhteessa tällaisen naisen kanssa. Se että näinkin intiimeistä asioista kerrotaan melkein kaikille ilman omaa suostumusta pettäisi luottamuksen totaalisesti.

tuo on kyllä jo niin henk.koht asia etenee ttä miehenäsi olisin suuttunut pahasti. Esim. Tykkäisitkö jos miehesi selittäisi yhteisille tutuille, että "joo, ihan hyvä se Tiina on kostuu vaan liikaa niin ei tunnu miltään, pitää aina enimpiä pyyhkiä että saa jotain tuntumaa"...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. muiden kuullen? Pienen vauvan läsnäollessa olen sanonut mieheni teini-ikäistä lasta äpäräksi. En ole ylpeä.

No se nyt vielä puuttuisi, että olisit tuosta ylpeä. Hyi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat