Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Töykeintä" mitä lapsesi on sanonut ulkonäöstäsi? :D

Vierailija

5v. totesi tänään että laita nyt hyvänen aika meikkiä ettet näytä mieheltä. :D Lapseni fanittavat kyllä minua kovasti, mutta joskus suusta pääsee tuommoisia sammakoita (joihin toki suhtaudun huumorilla kun kohdistuvat itseeni)... :D Olen hyvin vaalea ja väritön, joten lapsetkin huomaavat helposti eron, onko meikkiä vai ei. :D

Kommentit (7)

Vierailija

Mun 3,5-vuotias yleensä vain ihastelee, kun "äiti on niin nätti". Kritiikkiä saan kyllä välillä sänkisistä sääristä, koska ne ovat lapsesta niin hirveän piikikkäät ja pistelevät. Kerran tyttö hyppäsi pois mun sylistä ja haki kaapista sheivaushöylän ja laittoi sen mulle valmiiksi lavuaarin reunalle.

Vierailija

Mieheni tytär lauloi minulle alle kouluikäisenä pilkkalaulua: Lälälä läskit heiluu, kädet heiluu lällällää läski heiluu tms. Olin n. 53 kiloinen tuolloin (pituutta 162cm). Nyt on jo teini-ikäinen ja onneksi välttänyt itse lihomisen, tosin ei ole aikoihin painanut 53kg. Saa nähdä miten käy nyt kun on jalka poikki eikä voi harrastaa liikuntaa...

Vierailija

Poikani oli 7-vuotiaana sitä mieltä, että olen hänen opettajansa kanssa samanikäinen. Opettaja oli 62-, minä 35-vuotias :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun 3,5-vuotias yleensä vain ihastelee, kun "äiti on niin nätti". Kritiikkiä saan kyllä välillä sänkisistä sääristä, koska ne ovat lapsesta niin hirveän piikikkäät ja pistelevät. Kerran tyttö hyppäsi pois mun sylistä ja haki kaapista sheivaushöylän ja laittoi sen mulle valmiiksi lavuaarin reunalle.

Ihan mielenkiinnosta, mitä vastaat tuohon säärikarvojen kauhisteluun? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mieheni tytär lauloi minulle alle kouluikäisenä pilkkalaulua: Lälälä läskit heiluu, kädet heiluu lällällää läski heiluu tms. Olin n. 53 kiloinen tuolloin (pituutta 162cm). Nyt on jo teini-ikäinen ja onneksi välttänyt itse lihomisen, tosin ei ole aikoihin painanut 53kg. Saa nähdä miten käy nyt kun on jalka poikki eikä voi harrastaa liikuntaa...

Ei lapsi välttämättä tarkoittanut että olet läski, toi nyt on vaan tuollaista lasten rallattelua kun joku juttu on opittu. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat