Työpaikka suljettu, palkka?

Vierailija

Työpaikkamme on suljettu viikon verran rakennusvian vuoksi viikon. Olenko oikeutettu palkkaan? Tietäisikö joku?

Kommentit (9)

Vierailija

Tässä taas esimerkki, miksi kannattaisi kuulua liittoon. Sieltä olisit jo saanut oikean vastauksen - ja tukea, jos työantaja riitauttaisi asian.

Kannattaisikohan pikkuhiljaa alkaa ymmärtää, että liittoon voi kuulua, vaikka äänestäisikin porvareita. Palkansaajalla ei ole muuta turvaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas esimerkki, miksi kannattaisi kuulua liittoon. Sieltä olisit jo saanut oikean vastauksen - ja tukea, jos työantaja riitauttaisi asian.

Kannattaisikohan pikkuhiljaa alkaa ymmärtää, että liittoon voi kuulua, vaikka äänestäisikin porvareita. Palkansaajalla ei ole muuta turvaa.

Ohiksena, liitot on yliarvostettuja ja itse ainakin olen saanut hyvin suurpiirteisiä vastauksia eikä itse kysymykseen ole edes vastattu. On vain copypastettu finlexistä samat asiat, mitkä olin jo ilmoittanut tietäväni. Ei se apu sieltä ihan helposti tule. Luultavasti vastaus on sellainen, minkä jo mammat ovat ehtineet antaa. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat