Mun ihastus sitten soitti tänään

Vierailija

Piiiitkän odotuksen jälkeen. Ja...se puhelun aihe oli niin naurettava, että mä kuolen. Oli menossa yhteen tilaisuuteen ja tiedän miehen huonoksi naisten kanssa, joten suhdetta meillä ei - miehestä johtuen - ole. Minä haluaisin, mutta en voi sitä suoraan sanoa, koska mies saattaisi torjua minut sitten kokonaan. Niin mä olin varautunut, etten odota kovin isoja mieheltä, mutta.... Hän soitti ja kertoi, että eräs tilaisuus on tulossa lokakuun lopulla. Toivoni heräsi, että hän pyytäisi minua sinne kanssaan. Niin hän kertoi, että on menossa sinne muutaman kaverinaisen tai kaveripariskunnan kanssa, että jos mä haluan tulla, niin tiedän, että ko juttu on silloin ja silloin ja siellä ja siellä. 

Kun juttelimme lisää, kävi ilmi, että kutsu ei ollut liittyä heidän seuraansa ( olisin joutunut tuppautumaan kysymällä, että voisinko tulla teidän kanssanne ja siksi se ei käy, että mies on pitänyt meistä kahdesta etäisyyttä ja osoittanut, että haluaa sen näin) vaan tosiaan että voin suunnilleen mennä palloilemaan kyseiseen tilaisuuteen. En tiedä itkeäkö vaiko nauraa. Ja tämän ihmisen perään kuolasin kaksi vuotta. Muutama kerta käytiin kahvilla. Eiköhän tämä ollut sitten tässä...

Kommentit (4)

Vierailija

Johonkin se kamelin selkä katkeaa. Minulle viimeinen niitti oli, kun mies lähti toisen naisen kanssa baarista, jossa molemmat olimme. On viimeisen parin kuukauden ajan vonkunut minua parisuhteeseen, vaikka aiemmin ei näyttänyt kelpaavan.

Vierailija

Mitähän noiden miesten päässä oikein liikkuu... Mies tietää jollain tasolla, että olen ihastunut, niin haloo - jos mä ylipäätään olisin menossa tai haluaisin mennä sinne, niin en mä nyt ainakaan haluaisi, että mies ei tuu mun kanssa! Että se on torvi. 

Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat