Voisitko ajatella adoptoivasi down-vauvan?

Vierailija

Siis tilanteessa, jossa olisit hakemassa perheeseen lasta adoptiolla. 

Nuoli ylös: Voisin adoptoida.

Nuoli alas: En adoptoisi. 

Kommentit (8)

Vierailija

En todellakaan. Mielestäni, jos raskauden aikana huomataan, että lapsi on vammainen, pitäisi tehdä aina abortti ja jos vasta syntymän jälkeen huomataan, ettei lapsi ole terve, se pitäisi lopettaa saman tien.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Mielestäni, jos raskauden aikana huomataan, että lapsi on vammainen, pitäisi tehdä aina abortti ja jos vasta syntymän jälkeen huomataan, ettei lapsi ole terve, se pitäisi lopettaa saman tien.

Samaa mieltä, ja jos se liikenneonnettomuudessa vammautuu ekaluokkalaisena, niin ei muuta kuin lopetetaan saman tien.

Huhh

Kuinka moni on ollut tekemisissä downilaisen kanssa? Ette tunnollisempaa ihmistä löydä! Mä sain 6viikkoa työskennellä downien ja muiden kehitysvammaisten kanssa ja se oli parhain työssäoppimiskokemukseni koulun aikana. Julmaa tuomita. Hävetkää >:(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, ja jos se liikenneonnettomuudessa vammautuu ekaluokkalaisena, niin ei muuta kuin lopetetaan saman tien.

Kyllä mä ainakin toivon, että mut lopetettais jos vammautuisin jossain onnettomuudessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni on ollut tekemisissä downilaisen kanssa? Ette tunnollisempaa ihmistä löydä! Mä sain 6viikkoa työskennellä downien ja muiden kehitysvammaisten kanssa ja se oli parhain työssäoppimiskokemukseni koulun aikana. Julmaa tuomita. Hävetkää >:(

Minä olen työskennellyt suurimman osan työhistoriastani kehitysvammaisten kanssa. Olen jo tällainen iäkkäämpi palstalainen. Kyllä downeissa tietenkin on monenluonteisia, kuten ihmisissä yleensä. Mutta kaikenkaikkiaan lievä vamma, kun vertaa useaan muuhun. Useimmat downeista ovat tosiaan toimeliaita ja niin hyvätasoisia, että ei voi oikeen ymmärtää ihmisten asenteita. Luultavasti moni ei oikeasti tiedä mistä on kyse. Jos nyt vielä olisin siinä iässä, että voisin adoptoita ja asia olisi edessä, hyvinkin downin voisin adoptoida.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tekemisissä. Kaverini veli on down ja hän oli jatkuvasti masturboimassa, saattoi yhtäkkiä alkaa ottamaan vehjettä käteen julkisillakin paikoilla. Kyllä niitä downeja on ihan kaikenlaisia. Hän oli myös hyvin arvaamaton. Ei ne kaikki ole niin ihania.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat