Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kivaa sulle tapahtui tänään?

Seuraa 
Liittynyt12.10.2015

Kauken valituksen vastapainoksi kertokaa jotain kivaa, mitä tänään on tapahtunut? :)

Musta oli ihanaa kävellä vaunulenkillä, kun oli kaunis auringonlasku ja ruskan värit puissa. Vaikka ei eka ois millään jaksanu lähteä...

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Tänään ei mitään. Olen koko päivän maannut kipeänä kotona sängyssä, eikä lääkityskään ole vielä alkanut tehota. Alkaisipa pian, sillä mua sattuu melkein koko ajan. Ja pelottaa, jos tämä meneekin jotenkin tosi vakavaksi. :(

Vierailija

Ja sori muuten kun tulin valittamaan ketjuusi, yleensä moitin muita tällaisesta... En vaan löydä etsimälläkään hyvää tästä päivästä, etenkin kun en edes kipeydeltäni ole saanut oikein nukuttua ja mua sattuu.

Vierailija

Tapasin tänään todella mukavalta vaikuttavan henkilön. Olisin voinut jäädä juttelemaan vaikka koko päiväksi, tai pikemminkin olisin halunnut kuunnella häntä enemmän. Itse jouduin olemaan enemmän äänessä, ja vaikka emme voi varsinaisesti ystävystyä, olen iloinen että tapasin hänet (verrattavissa siis lääkäri-potilas -tilanteeseen).

Vierailija

sain hassattua 4 tuntia työpäivästäni aivottomaan turhaan roskaan. toki työni on muutenkin koomisen turhaa ja aivotonta, mutta erittäin fyysistä, ja pääsin nuo 4 tuntia vähemmällä vaivalla.

Vierailija

Sain maksaa itseni kipeäksi yksityisellä gynellä, mutta sainpahan vihdoin aikaiseksi käydä papassa, jossa en ikinä eläessäni ole käynyt.

Vierailija

Sain pari miellyttävää puhelua yllättäviltä tahoilta, halauksen ja aivan ihania kukkia! Kävin pitkällä lenkillä ja nyt voin hyvällä omatunnolla pötköttää sohvalla.

Vierailija

Sain työpaikan :) Kävin haastattelussa joka meni luullakseni huonosti. Lupasivat ilmoittaa ensi viikolla, mutta soitettiinkin jo iltapäivällä että paikka on mun :) Olen iloinen!

Vierailija

Koko päivä on ollut ihan mielettömän hyvä ja hauska! Nautin aamun liikunnasta, hoidin töissä monta asiaa ja opin uutta, ratkaisin ongelman, nautin työkavereiden kanssa juttelusta kahvitauolla, löysin pomon kanssa  taas uuden sävelen toimintatapaamme... Kotona kokeilin vielä uutta kasvisreseptiä, ja ruokakin oli taivaallista :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat