Mitä teet jos tilaat pitseriasta jotain ja saatkin väärät ruoat?

Vierailija

Tilaat vaikkapa jauhelihapitsan, joka toimitetaan ajallaan ja maksat sen. Kuski hurauttaa pois. Avaat pitsalaatikon ja siellä onkin sieni-oliivi-sipuli-jalopenopitsa? Syötkö väärän pitsan vai soitatko perään ja vaadit tuoda tilaamasi?

Kommentit (4)

Vierailija

Jos se on kalliimpi kuin tilaamani ja täytteet ovat makuuni, niin varmaan söisin vain hyvällä ruokahalulla :D Harmi tietenkin toiselle asiakkaalle, joka saisikin jonkun kämäsen jauhelihapitsan tilaamansa herkun sijasta.

Vierailija

No joskus olen saanut paikan päällä esim. kotipizzassakin. Jos on sellaista, mistä pidän, olen sanonut ettei haittaa ja fiksuimmat myyjät (ehkä omistajat tai pitempään olleet) ovat luvanneet siitä hyvästä kahvin kaupan päälle. Halvemmaksihan se tulee kuin tehdä uusi. Jos on jotain homejuustoa, mitä en voi sietää, sitten pitää vaihtaa. Kotiin en pizzoja tilaa, mutta jos tulisi pahasti väärä, soittaisin ja pyytäisin vaihtamaan, sehän voi olla vaan että on vaihtunut jonkun toisen kanssa. Mutta jos on tyyliin kanaa kinkun tilalla tai päinvastoin, ei se minua häiritse.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat