Hampaassa reikiä (Ehkä)

Apua

Olen 17-vuotias ja mietin että paljonko hampaan paikkauksesta velotetaan jos on alaikäinen? Opiskelijana rahatilanne on hiukka huono ja ihan hirveästi en viitsisi maksaa vaikka huolissaan olenkin enkä haluaisi että nuo reijät tuosta enempää pahenevat. 

Kommentit (7)

Vierailija

Eikös hammashoito ole alaikäisille täysin ilmainen :) Eli ÄKKIÄ varaat ajan kunnalliselle, ettet kerkeä täyttää 18 ennen ajan alkua, kun jonot ovat niin pitkiä

Vierailija

Se on ilmaista alaikäisiltä, ja kuten kakkonen jo sanoi, varaa äkkiä aika että kerkeät hoitamaan hampaasi ennen täysi-ikäistymistä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eikös hammashoito ole alaikäisille täysin ilmainen :) Eli ÄKKIÄ varaat ajan kunnalliselle, ettet kerkeä täyttää 18 ennen ajan alkua, kun jonot ovat niin pitkiä

Ei liity suoraan aiheeseen, mutta minä olen jo aikuinen ihminen, ja tässä on enemmän tai vähemmän reikäisillä hampailla menty jo monta kuukautta. Olenhan minä hammaslääkäristä aikoja paikkaukseen saanut, mutta aina menee paikkausaika ainakin 2-3 kuukauden päähän, koska hammaslääkärit eivät katso minun tapausta niin kiireelliseksi. Onneksi ei sentään särkyä ole. Itse siis kävin jo paikkauksessa, mutta yksi kerta ei riittänyt.

Ihan vain siksi tämän kerroin, että jos jollakin teillä on hampaissa reikiä ja ajattelette, milloin mahdollisesti pääsette paikkaukseen, voi mennä kuukausiakin aikaa.

Vierailija

Juu, synttärit on vasta ensivuoden elokuussa joten kyllä tässä periaatteessa on aikaa. Nyt äkkiä kipitän varaamaan ajan, kiitos vastauksista kaikille. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liity suoraan aiheeseen, mutta minä olen jo aikuinen ihminen, ja tässä on enemmän tai vähemmän reikäisillä hampailla menty jo monta kuukautta. Olenhan minä hammaslääkäristä aikoja paikkaukseen saanut, mutta aina menee paikkausaika ainakin 2-3 kuukauden päähän, koska hammaslääkärit eivät katso minun tapausta niin kiireelliseksi. Onneksi ei sentään särkyä ole. Itse siis kävin jo paikkauksessa, mutta yksi kerta ei riittänyt.

Ihan vain siksi tämän kerroin, että jos jollakin teillä on hampaissa reikiä ja ajattelette, milloin mahdollisesti pääsette paikkaukseen, voi mennä kuukausiakin aikaa.

Niin tai sitten voi valehdella että särkee ja pääsee päivystykseen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat