Muilla haluttomia miehiä?

Vierailija

Johan täällä on keskusteltu siitä, kuinka naiset ovat aina niitä jotka ovat haluttomia parisuhteessa. Onkohan meitä, joilla mies on haluton, lisää?

Koska usein teillä on seksiä?

Vastaan myös itse. Meillä on seksiä ehkä neljä kertaa vuodessa. Viimeksi seksiä ollut toukokuussa eli hyvällä tuurilla voisi tässä lähiaikoina saada. En silti lähtisi pidättelemään hengitystä. Suhteen alussa seksiä oli suunnilleen kerta viikkoon eli aikamoinen pudotus tullut sitten noiden aikojen.

Kommentit (4)

Vierailija

Minulla ei nyt täysin haluton, muuta selvästi minua haluttomampi mies. Itse toivoisin joka viikko seksiä, edes viikonloppuisin jos ei arkena jaksa. Mies innostuu keskimäärin kolmen viikon välein. Itse ei aloitteita tee juuri koskaan. Kuitenkin nauttii ja kehuu seksiämme sen jälkeen kun sitä on ollut. Jokusen kerran olen yrittänyt keskustelua virittää, mutta mitään en ole irti saanut. Kuulemma ei ole mitään vikaa missään, aina ei vain jaksa. Silti epäilen, että meiltä loppuisi kokonaan seksi, ellen itse sitä "vaatisi".

Vierailija

Mulla oli, 15v. Olin tosi onneton. Onneksi erosin.Nyt on ihana, hellä, viriili mies ja elämä tuntuu ihanalta. Ja mieskin on tosi onnellinen kun saa seksiä niin paljon kuin haluaa. Meni kuulkaas elämä vähän hukkaan sen haluttoman miehen kanssa. Yritin tietysti selitellä ettei se ole niin tärkeää mutta itsepetostahan se oli.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat