Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onpas se Tynkkynen tyhmä

Vierailija

Yleensä minulla ei ole tapana haukkua julkkiksia, mutta hän on poliitikko, joten kritiikki on aiheellista. Eilen Docventuressa hänen argumenttinsa olivat niin surkeita, että mielikuva perusfiksusta tyypistä karisi nopeasti pois. Hoki koko ajan samoja kliseita ja puhui ristiriitaisesti. Esim valitti siitä, että Suomessa valitetaan liikaa. Tuo on melko yleistä, mutta aina yhtä ironista.

Lisäksi hän selitti että Suomessa kaikelle sanotaan ei. Jos jollekin asialle sanoo "ei", toiselle asialle se on "kyllä". Sitä paitsi itse hän sanoo "ei" pakolaisille. Lisäksi hän valitti siitä ettei ihmiset ota itse vastuuta, vaan syyttävät yhteiskuntaa. Ihan kuin me elettäisiin jossain vapailla markkinoilla, jossa kaikki ovat oman onnensa seppiä (vapaillakin markkinoilla tuo argumentti oli huono). Työttömyys ja köyhyys on hyvin pitkälti seurausta siitä, mitä poliitikot päättävät. Miten tuommoinen idiootti saa noin paljon huomiota?

Kommentit (12)

Vierailija

Onko kyseessä siis persu Sebastian Tynkkynen ? On hyvä muistaa, että mies tuli julkisuuteen tositv-ohjelmasta. Aluksi mietin, että miksi on mukana ja mitä osallistumisellaan hakee, mutta viimeistään nythän on käynyt selväksi miehen hakeneen julkisuutta ja näkyvyyttä tulevaisuuden varalle.

Vierailija

Hän haki kannuksensa BBstä. Sillä sitä on äänestetty noinkin pitkälle, koska suht tuore poliitikkohan tuo on. Se oli niin suloinen ja idearikas poika siellä bb-talossa, että äänestänpä sitä.

Tynellä on pokkaa tuuppia itse Soiniakin. Ensin ajattelin, että no, onko sillä kukkopojalla oikeasti jotain sanottavaakin. Pettymys oli suuri, kun niin löyhillä argumenteilla oli liikenteessa. 

Se käyttäytyy kuin huomionhakuinen teini, ilman todellisuutta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

juu pieraisi salarin naamalle ja kakkapökäle tuli housuun seba

ja miksi seba dibbasi naamansa siihen jäätelöön(tmv)

Vierailija

Yksinkertainen vaikuttaa olevan. Oli todella naiivi ja typerä jo BB:ssa aikoinaan, ja niin kovin mustavalkoinen ajatuksissaan. Sama linja jatkuu näemmä edelleen.

Nolo tyyppi. Olisi kannattanut pitää turpa rullalla ja hoitaa puoluepyykki keltaisen lehdistön ulkopuolella. Eilisessä docventuresissa oli kuin innostunut pikkupoika Rikun ja Tunnan fanitapaamisessa latteuksia latelemassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hän haki kannuksensa BBstä. Sillä sitä on äänestetty noinkin pitkälle, koska suht tuore poliitikkohan tuo on. Se oli niin suloinen ja idearikas poika siellä bb-talossa, että äänestänpä sitä.

Tynellä on pokkaa tuuppia itse Soiniakin. Ensin ajattelin, että no, onko sillä kukkopojalla oikeasti jotain sanottavaakin. Pettymys oli suuri, kun niin löyhillä argumenteilla oli liikenteessa. 

Se käyttäytyy kuin huomionhakuinen teini, ilman todellisuutta. 

tynkkynen on outo pyrkyri. Haitaksi persuille

Vierailija

Olen opiskellut hänen kanssaan opettajakoulutuksessa. En tiedä, onko valmistunut. En myöskään tiedä, millainen roolimalli hän olisi lapsille.

Yhdellä biologian didaktiikan tunnilla kertoi nukkuvansa tunnin, olevansa valveilla muutaman tunnin ja taas nukkuvansa tunnin. Tätä rytmiä siis vuorokauden ympäri. Hyvin, hyvin erikoinen persoona. Ja helluntailausporukoissa liikkuu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat