Milloin syntyy eka ylilauta jonne+ av-mamman vauva? <3

Vierailija

Rakkautta ensi silmäyksellä <3

Kommentit (7)

Vierailija

Mun puolesta vaikka 9kk päästä! Ovuloin juuri ja kauhea vauvakuume. Joku puuhakas Jonne nyt tänne hoitamaan hommat? Kunhan pidät turpasi kiinni niin kaikki menee varmaan oikein hyvin :) Ja täysi-ikäinen pitäis toki olla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun puolesta vaikka 9kk päästä! Ovuloin juuri ja kauhea vauvakuume. Joku puuhakas Jonne nyt tänne hoitamaan hommat? Kunhan pidät turpasi kiinni niin kaikki menee varmaan oikein hyvin :) Ja täysi-ikäinen pitäis toki olla.

Nyt on rotunainen tarjolla, kun kuka vaan kelpaa siittäjäksi.

Käyttäjä100000
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Kyllähän ajatus runkkaajajonneteinistä ja miesvihaisesta av-mammassa on pyörinyt mielessä alusta alkaen. Vaikka ylilautalaiset ja avlaiset ns vihaavat toisiaan, on heidän välillään seksuaalinen jännite. Antautuisivat vain toisilleen, nam!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän, vaan piti olla Ylilauta-Jonne!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä! Onneksi tajusitkin miten kuoleman vakavissani olin :)

Yhtään hakemusta ei tosin ole vielä tullut, nyyh!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat