Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihminen, joka on vakavasti epäonnistunut jopa vanhemmuudessa

Vierailija
15.10.2015 |

kehuu itseään maasta taivaisiin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän näkee itsensä omin lasien läpi katsottuna. Sinun oman pään pyhä totuus ei ole koko kuva hänestä.

Vierailija
2/14 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensärakastamisen taito! Ihminen hyväksyys itsensä virheineen päivineen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sanoisin että lastensa totaalinen hylkääminen ja oman hienon uuden elämänsä parissa hurvittelu on ehkä yksi pahimmista traumatisoivista asioista. Mutta kai mä olen vain vanhanaikainen.

Vierailija
4/14 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on epäonnistunut monissa asioissa juuri sen takia, ettei näe itsessään virheitä?

Vierailija
5/14 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on vakavasti epäonnistunut vanhemmuudessa? 

Mitä se tarkoittaa? Lapsi voi olla vankilassa, skitsofreenikko tai viiden lapsen isä kolmelle eri naiselle. 

En silti tekisi suoraviivaisia johtopäätöksiä ihmisen "epäonnistumisesta". Katsos, kun elämä heittelee.... 

Vierailija
6/14 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hylännyt lapsensa.

Vierailija
7/14 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten on hylännyt lapsensa? Asuuko lapsi isänsä kanssa. Se ei ole hylkäämistä..

Vierailija
8/14 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt hylkääminen sellaisen normaalin ihmisen mielestä tarkoittaa. Ei kuulu elämään, ei hoivaa, ei kehu, ei kiellä, ei huolehdi, ei kysele, ei kerro, ei halua viettää mahdollisimman paljon aikaa yhdessä, ei huolestu, ei valvo, ei vahdi. Ei mitään noista. Uusi hieno elämä, johon vaivalloiset taakat eivät kuulu.

Vierailija
9/14 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten itse kuulut lasten elämään? Jollain tavalla erittäin läheisesti, koska muutoin et voi kyllä tietää.. Mikä uusi hieno elämä..

Vierailija
10/14 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun lähipiiriin ja ikävä kyllä tiedän faktat.

Vierailija
11/14 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Oman sädekehän kiilloitusta.

Vierailija
12/14 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näkyvä perään itkeminen joskus loppuu, mutta ikuiseksi jää koruton tietoisuus siitä että kaikki muu oli paljon tärkeämpää ja hyvin meni vailla tunnontuskia.

Vierailija
13/14 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/14 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tuo nelosen ehdotus, että ei näe virheitään ja siksi epäonnistuu, tai sitten kun on niin epäonnistunut ettei kukaan muu kehu nii "pitää" kehua ite itseään mahdollisimman paljon. Tai ku tajuaa omat virheensä ja pelkää että muutkin huomaa ne, ellei pidä kulisseja yllä kehumaan itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi