Kauneudesta ei hyötyä

yksinäinen

Eli olen 14-vuotias tyttö. En ole seurustellut kenenkään kanssa ja olen neitsyt. Oman ikäiset pojat ainakin täällä missä minä asun ovat jotenkin kummalliset lapsellisia. Moni on sanonut minua kauniiksi ja minua pidetäänkin kauniina. Itse ajattelen olevani kaunis vain hämärässä valossa koska minulla on aknea mutta osaan onneksi peittää sitä aika hyvin. Todellinen ongelmani on se että pojat ei halua minua vaikka olen kaunis ja kroppani on hyvä. (käyn salilla) Jos lähetän jollekkin snapchatissa jotain, hän vain avaa sen eikä vastaa vaikka lähetetyssä snäpissä olisikin ollut kysymys hänelle. En ymmärrä. Tuntuu että en ikinä riitä kellekkään. Kun muut nuoret ovat kaveriporukoissa, olen kahdestaan yhden kaverini kanssa. Vaikka saisin akneni pois niin muuttuisiko mikään? Ei. Minua masentaa joka ikinen päivä ja meinaan ruveta itkemään. Mikä vittu mus on vikana? On siel muitaki tyttöjä rumempiiki ku mä miks mä en sinne voi mennä? (nämä ihmiset joista puhun ovat minua n.2vuotta vanhempia) Mun pitää sit varmaa vaa venaa et nää saman ikäset ku mä pojat kasvaa. 

Kommentit (8)

Vierailija

Ei sulla ole mikään kiire seurustella eikä varsinkaan menettää neitsyyttä :) Tuo kaverittomuus on kyllä kurjaa, itselläkin oli vain yksi kaveri sun ikäisenä. Oletko yrittänyt mennä mukaan porukkaan? Puhutaanko susta pahaa? Kannattaa käydä terkan luona juttelemassa pahasta olostasi, se voi helpottaa. Kaikkea hyvää sulle <3 -n20

Vierailija

Usko pois, se ihana ja hurmaava tyyppi tulee kyllä ilman yrittämistä vastaan. Ja silloin olet kiitollinen itsellesi siitä ettet hypännyt sänkyyn ensimmäisen sinusta kiinnostuneen ipanan kanssa. Tytöt kypsyvät nopeammin, niin on ollut jo pitkään.

Vierailija

Ai niin ja yritä lohduttautua sillä, että kohta pääset kuitenkin amikseen/lukioon ja saatat saada sieltä uusia ystäviä. Itse löysin ammattikoulusta parhaan ystäväni ja muitakin kavereita :)

Ja vielä tuosta seurustelujutusta; itse aloin seurustelemaan sun ikäisenä, ja nyt jälkeenpäin ajattelen, että hyvin olisin voinut vielä pari vuotta odottaa ja kypsyä ihmisenä.

t. 4

Vierailija

14-vuotiaana jos tällaisista voisi olla stressaamatta.. tuossa iässä elämä on vähän vaikeaa, mutta paranee huimasti täysi-ikäisyyteen mennessä. Jatka treenaamista niin miehet kuolaavat pian perääsi ja sitä neitsyyttä ei tarvitse menettää ihan kenelle tahansa.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Tuossa iässä aika monet pojat eivät ole vielä vakavissaan kiinnostuneita tytöistä, vaan vain katselevat kaukaa tai eivät edes katsele. Ei siitä kannata vetää johtopäätöksiä omasta viehättävyydestä. Asia muuttuu iän myötä.

Mitä jos kokeilisit hommata jonkun harrastuksen josta saisit lisää itseluottamusta ja sisältöä elämään ulkonäön miettimisen lisäksi.

-Mies 29v + 1v-

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat